O Ribeiro

Ribeiro en común urge más información sobre el covid

O Ribeiro

Ribeiro en común urge más información sobre el covid

Ribeiro en Común urge información oficial al Concello de Ribadavia y al Sergas sobre la situación de la pandemia en Ribadavia.

El partido lamenta que el área sanitaria de Ourense, a la que pertenece Ribadavia, está sufriendo un aumento de casos y contagios del covid-19. Por ello señalan que "estes últimos días a maioría de concellos da comarca do Ribeiro están dando información sobre cal é a situación nos seus respectivos municipios, e sen embargo desde o Concello de Ribadavia, está mantendo oculta información ao respecto".

Debido a esto, Ribeiro en Común afirma que ha solicitado ante la alcaldía que convoque una Xunta de Portavoces para informar a los grupos municipais, sobre la verdadera situación sanitaria que está padeciendo el concello.

Además, en esta misma línea, manifiesta su preocupación por el inicio del curso escolar asegurando que "reclamamos dende a semana pasada que o Concello leve a iniciativa na defensa dos intereses dos pais e nais e do alumnado diante da incertidume que a día de hoxe existe na comunidade escolar. Considerando que é o Concello quen debe intermediar e dialogar coas autoridades educativas".

Asimismo remarcan la necesidad de que se realicen ya pruebas preventivas a las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar.