POLÍTICA LOCAL

Los socialistas advierten de la incompatibilidad de un edil del PP

Consideran que Miguel García, concejal del PP, se encuentra en situación de incompatibilidad para desempeñar ese puesto al haber contraído deudas con la tesorería municipal. 

El grupo socialista del Concello de Ribadavia considera que Miguel García Domínguez, concejal del PP en la Corporación, se encuentra en una situación de incompatibilidad para desempeñar su puesto, al haber contraído deudas con la tesorería municipal. Al respecto, indican que "este concelleiro nin sequera podería ser elixido no seu día, porque mantiña débedas, no trámite executivo, coa Corporación, segundo consta no Boletín Oficial da Provincia, antes de que o PP presentara a súa candidatura". Y añaden que "o máis grave é, que despois de ser escollido, ten contraído novas débedas, correspondentes a diversos impostos".

Una situación que, según los socialistas, está absolutamente prohibida por la Ley Electoral, en cuyo artículo 177.2 dictamina "que son inelixibles e polo tanto incompatibles para ser concelleiros os debedores directos ou subsidiarios da correspondente Corporación Local”. Por ello, esigen al portavoz del PP, César Fernández, que explique a los ribadavienses "cómo puxo na súa candidatura a unha persoa, a sabendas que era inelixible, cometendo unha fraude moi grave".

Por su parte, Miguel García, que se mostró sorprendido por las aseveraciones de los socialistas, aseguró rotundamente que "a día de hoxe, non teño ningunha débeda co Concello, e así o pode demostrar a tesorería municipal".

Te puede interesar