Ourense

El 12 de Outubro participará en un campamento científico

Ourense

educación

El 12 de Outubro participará en un campamento científico

El campamento busca fomentar el espíritu científico y tecnológico de los alumnos

El IES 12 de Outubro es el centro educativo de la provincia que participará en la "Semana STEM (Ciencia, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas), un campamento impulsado por la Xunta de Galicia. Formarán parte del proyecto un total de 450 alumnos de 21 centros gallegos. En concreto, serán 25 chavales de 1º de la ESO los participantes ourensanos.

"O obxectivo é ampliar os coñecementos científico-tecnolóxicos a través de estadías dunha semana de duración en réxime de internado durante os meses de outubro, novembro e decembro deste ano", explican desde la Consellería de Educación.

El campamento es gratuito y tendrá lugar en Os Peares. La Semana STEM forma parte del conjunto de acciones de la Estrategia para la educación digital (Edudixital 2020) de la Xunta. "O obxectivo é fomentar o espírito científico e tecnolóxico entre o alumnado galego, coñecementos necesarios para dar resposta aos desafíos profesionais do futuro", añaden desde la Consellería.


En noviembre


El turno de los escolares del IES 12 de Outubro será del 24 al 30 de noviembre, tal y como se recoge en la resolución de la Xunta. Hoy ya se inicia el proyecto con los primeros alumnos que se trasladarán a Os Peares para esta experiencia educativa de innovación.