Ourense

El PP pide rapidez al PSOE: “Que digan si ou non ao cogoberno"

Ourense

El PP pide rapidez al PSOE: “Que digan si ou non ao cogoberno"

El portavoz popular, Jesús Vázquez, incide: "A proposta do PP é firme e leva 10 días na mesa. a cidadanía pide que nos unamos"

El PP ourensano exige celeridad al PSOE para salvar a la ciudad del "minigobierno" de Gonzalo Pérez Jácome. "O único que estamos a esperar é a que o PSOE diga de maneira clara si acepta a nosa proposta dun cogoberno", incide el coordinador popular en la ciudad, Jesús Vázquez, que reitera que la oferta hecha a los socialistas es "muy clara". En este sentido, el PSOE sigue esperando por Ferraz: la dirección federal socialista no ha descartado un acuerdo de gobierno con el PP y otras fuerzas, pero sigue sin dar un paso adelante y ha pedido una aclaración sobre cómo sería el  pacto del cogobierno.

Jesús Vázquez insiste en que la propuesta "firme" del PP al PSOE sobre un cogobierno lleva diez días sobre la mesa. "A proposta é clarísima. Todo o mundo entende o que significa a palabra cogoberno. Non establecemos ningunha liña vermella, o PSOE que diga claramente se quere a unión que pide a cidadanía. Toda a rúa pide que nos reunamos e deixemos as siglas. O PP é o que está facendo para sacar a cidade adiante", señala Vázquez.

La falta de respuesta socialista al pacto que propone el PP retrasa la recuperación y el impulso a un Ourense tocado por la situación de ingobernabilidad en el Concello y con el telón de fondo de una pandemia que urge recursos sociales y económicos. El PP ourensano también abre la posibilidad de un gobierno donde puedan participar más fuerzas políticas, siempre que "supoña un goberno de estabilidade para a cidade". En este sentido, Vázquez apunta que "ten que ser un goberno respaldado por máis de 14 concelleiros. Poden ser 17, 21 ou 24. Estamos abertos a calquera posibilidade", dice Vázquez.

El PP anima a los socialistas ourensanos a aclarar "xa" su postura respecto a la idea de un cogobierno en el Concello de Ourense, "para poder sentarnos e presentar un programa diante da cidadanía". En este sentido, Jesús Vázquez subraya que "o Partido Popular é o único que ofrece apertura e diálogo".

"A día de hoxe, seguimos esperando que o PSOE diga si ou non. A cidadanía pídenos unión e iso é o que estamos a facer", subraya el portavoz popular.