Alarma en Baltar por la falta de agua: “Nunca vimos nada igual”

Calor. ÓSCAR PINAL
photo_camera Calor. ÓSCAR PINAL

Los cortes de agua continúan extendiéndose a más municipios ourensanos; ahora es el concello de Baltar el afectado. Su alcalde, José Antonio Feijóo, incide en que “esta é unha situación completamente excepcional; aquí non recordamos nada igual”.

Baltar es un municipio montañoso que bebe de la Serra do Larouco y la falta de agua es “asombrosa”. Por una parte está la “adversa climatoloxía, que deixou moi poucas choivas e pouca neve no inverno”; pero por otra está la “irresponsabilidade dalgúns veciños, que, sabendo desta falta de auga, continúan regando as hortas” .

Esta escasez está afectando a núcleos grandes y pequeños. En Vilamaior da Boullosa, el núcleo más importante del municipio, está recibiendo agua de camiones cisterna. En Garabelos, una aldea mucho más pequeña, la situación es crítica: “Apenas teñen auga para dúas horas ao día”. Feijóo asegura que son “máis de media ducia” los núcleos que tienen cortes nocturnos o restricciones horarias.

Esta anómala situación ha provocado que el Concello se ponga manos a la obra. “Estamos facendo unha revisión das redes e queremos unificar todas as traídas particulares nunha soa e instalaremos contadores para ter un mellor control da situación e do gasto de auga que se fai”, afirma Feijóo.

Te puede interesar