El alcalde no cree que Sánchez Vidal tenga ‘demasiadas’ áreas

Francisco Rodríguez observa uno de los puestos. (Foto: José Paz)
El alcalde de la ciudad, Francisco Rodríguez, visitó ayer la Feira da Artesanía con varias de sus concejalas y la presidenta de la asociación de artesanos.
Durante la visita, Rodríguez se refirió a la nueva responsabilidad de Alexandre Sánchez Vidal al frente de Termalismo asegurando que ‘nos pactos que se estableceron para o goberno de Ourense, Termalismo lle correspondía ó BNG, polo que o que ten que facer agora o alcalde é decretar a delegación que ata o de agora lle correspondía a Marta Arribas para o señor Sánchez Vidal’.

Del mismo modo, el alcalde considera que ‘non son demasiadas competencias -las de Sánchez Vidal, que lleva también Vivenda, PERI y BIC de As Burgas- porque o de agora non son responsabilidades de día a día, como pode ser Infraestructuras, e supoño que Sánchez Vidal ten capacidade suficiente para abordar un área na que, dalgunha maneira, el xa viña exercendo certa responsabilidade ata o de agora’. Rodríguez se mostró ‘respectuoso’ con la situación del BNG municipal y señaló que su preocupación como alcalde se centra en que no haya ningún ‘parón’ en el área.

Te puede interesar