El alcalde de Vilamarín destaca la “eficacia" de sus funcionarios

O Concello ten unha boa saúde, cumprimos todo o que nos mandan", concluye Vázquez, alcalde de Vilamarín

El máximo responsable del Concello de Vilamarín, Amador González, achaca a la buena situación económica de su municipio y a la eficacia del personal que trabaja en la casa consistorial el hecho de ser el ayuntamiento gallego que antes salda las facturas contraídas con sus proveedores, 27 días antes de que empiece a contar el plazo legal que fija el Ministerio de Hacienda.

"É verdade que pagamos moi rápido, ós dous ou tres días de que se nos presenten as facturas. Temos suficiencia, recursos económicos pero hai que destacar a eficacia de todo o persoal, especialmente da nosa secretaria, que é moi competente e traballadora", destaca Vázquez.

Entiende el regidor de Vilamarín que cumplir el equilibrio presupuestario en todas sus vertientes es fundamental para el futuro de su concello, presumiendo de que se ha mantenido siempre una línea similar desde su llegada al poder.

"Ninguén de nós cobra un sueldo, iso ó final de ano son bastantes miles de euros. Nunca tivemos problemas, a nosa máxima é que sempre ten que haber algo na caixa, un remanente, porque nunca se sabe o que pode pasar. O Concello ten unha boa saúde, cumprimos todo o que nos mandan", concluye Vázquez.

Te puede interesar