OLEADA DE ROBOS

Los alcaldes reclaman vigilancia ante la última oleada de robos

<p></p>
photo_camera Urbanización A Tapada de Bouxas, en la que se registraron varios robos durante la última semana.

A la veintena de asaltos ya denunciados se suman otros dos en viviendas del concello de Barbadás

Dos viviendas del Concello de Barbadás se sumaron ayer a la lista de robos registrados a lo largo de la última semana, elevando a 22 los asaltos en casas de ayuntamientos cercanos a la ciudad. Unas cifras que incrementaron la preocupación de los ciudadanos y han llevado a los alcaldes a solicitar más vigilancia y a pedir a los vecinos que extremen las medidas de seguridad.

"Hai preocupación, ao final parece ser que son oito afectados e onte chegou un veciño que estivo fóra e ao que tamén lle roubaron", explica el alcalde de Barbadás Xosé Carlos Valcárcel, que aseguró que fueron asaltos que buscaban "chegar e encher". "A sospeita é que forman parte desa trama que leva actuando toda a semana na provincia", afirmó Valcárcel, que no dudó en recomendar "extremar as medidas de vixianza por parte da cidadanía, que se vexa acendida a iluminación e avisar á Garda Civil si se ve a algunha persoa sospeitosa no entorno". "Eso debería ter algún efecto disuasorio, ao final os cacos son cobardes, non queren correr riscos", aseguró. Su Concello tendrá una Xunta de Seguridade Local con el Subdelegado del Gobierno mañana, donde harán, según explica el regidor, "fincapé en que se precisa unha maior presenza da Garda Civil, maior vixianza e maior presenza nas rúas, fundamental para garantir a seguridade".

Manuel Doval, teniente alcalde de Pereiro de Aguiar, donde también se registraron robos, incidía en la idea de aumentar la seguridad, "ojalá se disponga de más medios, que los cuerpos de seguridad del Estado cuenten con más efectivos y medios técnicos para impedir que esto ocurra". "Me consta que se ha incrementado la vigilancia policial, y es lo normal. Hay que tomar las máximas medidas posibles", explicó, uniéndose a la petición a los vecinos de que si "detectan personas o coches desconocidos lo comuniquen inmediatamente",y de tomar las medidas de seguridad adecuadas y que "no se note que no estamos".

Vicente Gómez, alcalde de Castrelo de Val, también describió la preocupación de sus vecinos, "a xente está preocupada e poñendo alarmas, pero parece que entran igual".El alcalde de Allariz, Francisco García, coincidió en que "os veciños están preocupados na zona pola reiteración deste tipo de roubos, pero conscientes de que non é unha situación de alarma".

Repiten la forma de actuar y solo miran una habitación

"Entran rápido por unha ventana ou por un balcón, son moi hábiles escalando, hai un veciño de Barbadás ao que lle subiron agatuñando polo canalón até un primeiro", explican desde la policía local de Barbadás. Una forma de entrar en las casas que no es sencilla y que se repite una y otra vez; "a un puxéronlle dúas sillas para subirlle ao balcón e a outro subiron cunha escaleira", explica el agente, que además matiza que sólo en Barbadás entraron en seis casas "nun tramo de como moito hora e media".

La rapidez con la que realizan los robos es clave. "Foron seguindo un percorrido",afirma el agente, que explica que se baraja la teoría de que "poideran ser máis de dúas persoas e que mentres unha entraba nunha outro entrara noutra e o resto vixía", a pesar de que matiza que todavía "non se sabe nada".

El agente asegura que los ladrones no permanecen más de cinco minutos en las casas, "entran, van á habitación e sacan a roupa toda dos caixóns. É o que miran, sacan a roupa toda e se non atopan nada na habitación de matrimonio, marchan". "Sempre é o mesmo modus operandi", asegura. 

Te puede interesar