Crisis del coronavirus

Apoyo telemático a los enfermos mentales: “Aquí estamos para eles"

La Federación de Asociaciones de Familias y Personas con Enfermedad Mental de Galicia (Feafes) continúa con la atención psicológica y la formación laboral a través de medios telemáticos desde el inicio del estado de alarma. "Depende da situación de cada un faise a través de videochamadas, teléfono, mails...", explica Patricia Gómez, psicóloga de la entidad. 

Aunque al principio los profesionales tenían ciertas dudas sobre cómo el confinamiento iba a afectar a los usuarios, la gran mayoría está superando la situación "bastante ben". "Foi unha grata sorpresa, en xeral están ben, ao final temos que estar na casa por tema da responsabilidade social, tanto de cara a un mesmo coma aos demais. Si que é certo que as semanas vanse sumando e algúns xa din que a ver cando remata, pero aí vamos", señala Gómez, que asegura que el acompañamiento también ayuda a no frenar el trabajo individual realizado antes de la crisis del coronavirus. "O obxectivo último de Feafes é mellorar a súa calidade de vida a través da inserción laboral, e aínda que agora non se mova moito, seguimos activos, tanto a nivel de mellorar os curriculums como de prepararse para entrevistas, que agora se están facendo telematicamente", apunta. 

Además del apoyo en el sector laboral, los profesionales también trabajan lo personal. "Encargámonos de elaborar varias guías de propostas de actividades de ocio, como tratar de equilibrar as nosas emocións, como organizar un día... Estamos nunha situación extraordinaria e é normal que ás veces tampouco nos apeteza facer nada, hai que aceptalo e respetalo, sen entrar en bucle", explica. El seguimiento, en algunos casos, es más continuado: "Nós aquí estamos para eles, dispoñibles se precisan falar, se precisan calquera cousa".

Te puede interesar