Ourense

La denuncia por prevaricación a Francisco Fraga, archivada

Ourense

TRIBUNALES

La denuncia por prevaricación a Francisco Fraga, archivada

El secretario provincial del PSOE-PSdeG, Francisco Fraga y la letrada Rita Alén.
photo_cameraEl secretario provincial del PSOE-PSdeG, Francisco Fraga y la letrada Rita Alén.

La Audiencia Provincial ratifica que el socialista no realizó contrataciones ilegales como alcalde de Piñor

La Audiencia Provincial de Ourense pone fin a "catro anos de calvario" del actual portavoz del PSOE en la Diputación, Francisco Fraga. En un auto emitido el pasado 29 de junio, el tribunal ratifica el archivo y sobreseimiento de la causa abierta por prevaricación contra Fraga durante su etapa como alcalde de Piñor entre 2003 y 2015 tras rechazar el recurso de apelación presentado por la Plataforma Cívica de Piñor, que denunció a finales de 2014 "supuestos enchufes a amigos" en una veintena de contrataciones de trabajadores en el Consistorio. La decisión de la Audiencia concuerda en su totalidad con la tomada en febrero por el Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 2 de Carballiño.

"Non podo ocultar que o pasei mal porque sabía que a denuncia non tiña fundamento algún, era só para manchar e apartarme da Alcaldía, unha campaña para que pasase a ser un apestado, coa miña familia escoitando amenazas e inxurias, escoitando os meus pais que ían recorrer as cárceres", destacó ayer Francisco Fraga, que compareció junto a su abogada, Rita Alén, para informar sobre el contenido del auto de la Audiencia Provincial, pero también para cargar contra los promotores de la denuncia.

"É preciso pedir responsabilidades contra esa plataforma, na que están o actual alcalde de Piñor e un concelleiro do PP, José Luis González e Manuel Diéguez, ou membros do BNG. Se lles queda vergoña e dignidade, pídolles que marchen para a súa casa, non só por unha nefasta xestión no Concello, senón por recurrir ó todo vale, ó peor da política para o seu beneficio. Piñor non é merecedora desas persoas", señaló Fraga, que fijó en 2011 el arranque de la campaña contra él, "cando pensaban en gañar as eleccións, pero só trouxeron infamia, difamación e mentira para facer unha utilización política e partidista da xustiza".

Además, el actual portavoz del PSOE en la Diputación invita a esta plataforma a "explicar de onde saíron os cartos para a fianza depositada", explicando que la transferencia se realizó desde una asociación deportiva que había pedido donaciones para construir un campo de fútbol en Piñor "do que nada se sabe". 


"Demostramos a inocencia cando debía ser ó revés"


La abogada de Francisco Fraga durante todo este proceso, Rita Añel, destacó las "resolucións xustas e satisfactorias que demostran que se pode confiar na xustiza". La letrada destacó la "instrucción longa", en la que se examinaron más de 4.000 folios "examinados con lupa", se pidió la testificación de 20 personas. "Hai que felicitar o traballo de ata catro xuíces, non existe ningunha actividade reprochable penalmente", destacó Añel, que si lamentó que "tivemos que demostrar a inocencia do investigado cando tiña que ser ó revés". Tanto Fraga como la abogada criticaron las "filtracións interesadas" durante el proceso judicial "con ánimo de desprestixiar e xerar alarma social".