Ourense

“Auria Última Noite" gana el concurso del Festival de Cine de Ourense Fas Muvis

Ourense

“Auria Última Noite" gana el concurso del Festival de Cine de Ourense Fas Muvis

El certamen de cortometrajes tendrá una gala de entrega de premios próximamente

El concurso Fas Muvis del OUFF ya tiene ganadores. El programa, que implica el rodaje de una pieza audiovisual por equipos en 48 horas y con la condición de que las localizaciones sean en Ourense, alcanza una tercera edición atípica, marcada por la cancelación de la gala de entrega de premios. 

El jurado oficial del OUFF concede el primer premio al cortometraje "Auria Última Noite", de Dani Cornes y Ariadna Cordal, por su "calidade e riqueza técnica que, xunto á súa capacidade narrativa e unha moi boa dirección de actores, fan deste proxecto unha peza audiovisual que funciona na súa totalidade". El jurado destaca también el "adecuado tratamento da situación idiomática de Galicia ao optar por misturar os dous idiomas nas diferentes situacións e entre os seus protagonistas". 

El segundo premio es para "A Gran Pantalla", de Miguel Gómez Abad. El jurado valora el "gran traballo de produción" y el hecho de "arriscarse a realizar unha peza cunha temática e unhas localizacións complexas nun curto período de tempo".

El jurado de Fas Muvis 2020 estuvo formado por  Laura Miragaya, realizadora y docente en el IES Audiovisual de Vigo y en la UVigo; Sergio Frade, productor y docente en el IES Audiovisual de Vigo y en la UVigo; y Mariana Carballal, actriz y docente en la Escola Superior de Arte Dramática de Galicia y en la UVigo.

Fas Muvis, coordinado por Paulino Pérez y Enzo Sarmiento, destaca por el "impulso que dende o festival se lle quere dar á mocidade, potenciando o audiovisual entre os máis novos do sector". Los organizadores destacan igualmente el "gran protagonismo de Ourense" que implica la participación en el concurso. Desde el OUFF señalan que se realizará la entrega de premios cuando las restricciones sanitarias de Ourense lo permitan.