Ourense

Manuel Baltar ensalza la “colaboración leal" institucional de la Xunta

Ourense

Elecciones 12-J

Manuel Baltar ensalza la “colaboración leal" institucional de la Xunta

MITIN EN MACEDA ás 20.30 na Finca do Castelo. Interveñen Rubén Quintas; Marisol Díaz; José González; e Manuel Baltar.
photo_camera El de Maceda fue uno de los mitines celebrados por los candidatos populares.
El presidente provincial recordó el compromiso para el Centro Galego de Innovación de FP

Trives y Maceda fueron los lugares elegidos por los candidatos del Partido Popular para celebrar los mítines del primer domingo de la campaña electoral. Allí, el presidente provincial de la formación, Manuel Baltar, pidió el voto para Feijóo como forma de "garantir desde a Xunta unha colaboración leal coas administracións locais". Como ejemplo de cooperación entre instituciones, el presidente provincial recordó "o compromiso alcanzado entre Xunta e Deputación para a construción do Centro Galego de Innovación da FP". 

Junto a él estuvo la cabeza de lista por Ourense al Parlamento de Galicia, Marisol Díaz, pidiendo a los vecinos de ambas localidades que "o día 12 de xullo non vos deixedes enganar por aqueles que só queren meter medo e minten cando poñen en dúbida a seguridade desa xornada", puesto que es algo por lo que velan "unha trintena de especialistas". Marisol Díaz aseguró que "os ourensáns, como o resto dos galegos, queremos para o futuro un goberno que nos ofreza certezas e confianza, e nesta dramática experiencia que marcou as nosas vidas creo honestamente que fumos capaces de facelo", recordando que "ata o coordinador de alertas sanitarias, Fernando Simón, cualificou como excelente a xestión en Galicia realizada por Feijóo e o seu equipo nesta pandemia". 

Los populares aprovecharon la jornada para visitar el tramo de la Vía da Prata que discurre por Seixalbo. Desde el mirador de Águeda, Marisol Díaz destacaron el valor y las posibilidades de esta vía, destacando "os investimentos realizados desde a Xunta para potenciar este camiño".

Más en Ourense