OURENSE

Barquero acusa a DO de 
usar a los funcionarios con fines electoralistas

01.12.14.OURENSE.CAMPUS.EDIFICIO.DE.FERRO.PRES.TERMALISMO.NITA.RODRIGUEZ.FERMEN.PEREZ.CHEMA.FAILDE.VAZQUEZ.BARQUERO.VIRXILIO.RODRIGUEZ.MARC.WILLIAMS.MIGUEL.ANGEL.PULIDO.

El portavoz municipal del PSdeG tachó de "inxusta e inxustificable" la moción de la formación independiente, al "estar enfrontando aos cidadáns de Ourense cos traballadores do Concello".

Las acusaciones por parte de DO, en forma de moción para su debate en el próximo pleno de marzo, contra las supuestas prebendas a los funcionarios del Concello no han sentado bien al gobierno local. Así lo trasladó ayer el portavoz municipal del PSdeG y edil de Facenda, José Ángel Vázquez Barquero, en una rueda de prensa con esta crítica como único tema.

Dejando claro que el grupo socialista votará en contra de esta moción, Vázquez Barquero explicó que "foi este goberno municipal o que levou a pleno a proposta de aprobación do acordo regulador vixente" y apuntó que fue también "o que a defendeu e votou a favor da mesma". El portavoz socialista recordó que este acuerdo regulador surgió después de "un proceso negociador cos representantes dos empregados públicos deste Concello" y defendió que éste "é unha figura legal contemplada na lexislación vixente do noso país".

Negando la existencia de prebendas, José Ángel Vázquez Barquero criticó el trasfondo de la moción de DO, cuya estrategia de "descualificación permanente dos traballadores públicos do Concello", avisó, tiene por detrás la "ameaza por parte de Gonzalo Pérez Jácome de levar adiante un Expediente de Regulación de Emprego" en la administración local. Al tiempo, señaló que la lógica de esta iniciativa es la de "someter aos traballores públicos a unha exposición pública que non vén a conto de nada, máis aló do rédito electoral que lle poida ter a DO".

El portavoz municipal del PSdeG tachó de "inxusta e inxustificable" la moción de la formación independiente, al "estar enfrontando aos cidadáns de Ourense cos traballadores do Concello". Barquero defendió a los funcionarios municipales y anunció que el gobierno local "porá todo o seu esforzo para que os ourensáns perciban que os traballadores municipais non son uns privilexiados".

Te puede interesar