ELECCIONES 12-J

El BNG se compromete a "unha intermodal digna" en Ourense

Tabarés, Reza, Rego, Presas y Seara, durante el acto de la formación nacionalista (YERAY DIÉGUEZ)
photo_camera Tabarés, Reza, Rego, Presas y Seara, durante el acto de la formación nacionalista (YERAY DIÉGUEZ)
La formación nacionalista garantizó que establecerá un "prezo xusto" para los trenes Avant

La cabeza de lista del BNG por Ourense, Noa Presas, y el diputado en el Congreso, Néstor Rego, volvieron a recordar el compromiso de la organización nacionalista a respeto del futuro del tren y la estación intermodal. La formación nacionalista se comprometió a poner un precio justo para el Avant, a construir una intermodal digna y a ejercer, si alcanzan el gobierno gallego, presión para llevar a cabo a variante exterior.

Por un lado, el BNG señaló la necesidad de "poñer punto e final ás demandas que levan once anos enriba da mesa e rematar coas discriminacións que supoñen un freo para Ourense". La garantía para confiar en ese cambio, según señaló Presas, es el BNG que demostró con su vuelta al Congreso, donde Néstor Rego "levou as necesidades de Galiza facendo máis por Ourense en 8 meses que outras forzas políticas que levan décadas".

"Ourense non pode seguir perdendo máis tempo, precisamos resolver tres necesidades urxentes" reivindicó Presas. La candidata se comprometió a establecer "un prezo xusto para o Avant" así como defender una "intermodal digna para Ourense". Durante estos meses de confinamiento, apuntaron desde la organización nacionalista, "a Xunta de Galiza aproveitou para avanzar nas obras da intermodal que ninguén de Ourense quere, nin se quera os votantes do Partido Popular".

Necesidades

Mientras, el diputado en el Congreso, Néstor Rego, completó el mensaje apuntando a que el BNG "é a única que leva á cámara do Estado o futuro do ferrocarril nesta circunscrición" y se comprometió "a desenvolver un proxecto digno que dea solución ás necesidades de Ourense".

Por otra parte, Presas participó en un encuentro público en Ourense y reivindicó "unha sanidade pública forte tras once anos de desmantelamento e privatizacións de Núñez Feijóo".

Presas se comprometió a blindar la atención primaria y aumentar el personal y especialidades en el CHUO "para non ser un hospital subsidiario de Vigo", y destacó la recuperación de cirugía pediátrica y la creación de las unidades de ictus, geriatría y endometriosis.

Te puede interesar