La Región

POLÍTICA

El BNG critica la “falta de rigor" del plan del alcalde

Luis Seara augura complicaciones para impulsar las contrataciones
El BNG critica la “falta de rigor" del plan del alcalde

 El BNG pasó este viernes revista a la actualidad municipal en Ourense, marcada por el anuncio realizado el pasado jueves por el alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome, de llevar adelante la "contratación masiva" de un centenar de trabajadores a través de contratos de programa o aumentar hasta el límite legal el personal eventual, una hoja de ruta para la que el portavoz nacionalista, Luis Seara, augura complicaciones.

"É moi dado a dar datos que carecen de rigor, vexo unha antoloxía do disparate, dando por feito que levará adiante estes contratos, que teñen a súa complexidade", señaló Seara, al que no sorprende la decisión de ampliar el número de asesores, aunque espera que "non sigan facendo o mesmo que algún agora, que exerce de comisario político en dependencias municipais".

Sobre las críticas sindicales a Jácome, el BNG cree que se debe a la "incontinencia verbal que supón dicir disparates, provocando desencantos". Por esto, anima al regidor "non insultar por doquier sendo o máximo representante, xa que é un dislate que sempre condenaremos, ten que darse conta de que xa non é portavoz da oposición e poñerse a xestionar".


Zonas verdes


Sobre los planes manifestados por el gobierno para conseguir un "Ourense máis natural", Luis Seara animó al edil de Medio Ambiente, Jorge Pumar, a "falar dun plan de choque nos parques", señalando que "fan falta actuacións ambiciosas e non parches", poniendo como ejemplo el parque de A Ponte o el Xardín do Posío. "Que fagan o seu traballo", concluyó el nacionalista.