Concello de Ourense

El BNG lamenta tener un "goberno limitado" para afrontar la crisis

La formación encabezada por Luis Seara critica que las principales concesiones sigan en precario,

El BNG considera preocupante que, en plena pandemia, el Concello de Ourense, "lonxe de ser a locomotora que tanto precisamos para paliar as graves consecuencias da crise, está sumido noutra de carácter institucional, que o limita e impide que desde o goberno local se lidere a tan necesitada recuperación".

Se refieren los nacionalistas a la ruptura del pacto de gobierno que dejó un equipo de apenas tres concejales para liderar la ciudad de As Burgas. "Estamos ante un 2020 no que o goberno saltou polos aires, primeiro coa saída dos díscolos de DO e logo, coa saída do PP do mesmo. Un concello que paga tarde e mal, un concello que non xestiona en tempo e forma e que non executa a tempo proxectos financiados por outras administracións, como por exemplo no caso da praza de abastos, o que obriga a ter que pagalos con cargo a fondos propios", dice el BNG.

La formación encabezada por Luis Seara critica que las principales concesiones sigan en precario, que no se ejecutasen proyectos transformadores y la escasa presión sobre otras administraciones, "que esquecen as necesidades de Ourense". 

Te puede interesar