COMERCIO LOCAL

El BNG reclama ayudas para los comerciantes de proximidad

Además de una defensa de los productos locales el BNGpide que se regulen de nuevo los horarios de apertura

El BNG en la Diputación pide que la institución apruebe "unha liña de subvencións para o comercio local e de proximidade, así como para o impulso ou recuperación das feiras e mercados tradicionais". Así consta en el texto de una moción presentada por este partido para que sea debatida en el pleno. Según sus estimaciones, las ayudas tratarían de incentivar "a compra de produtos locais e galegos, con promoción da etiquetaxe en lingua galega e a promoción alternativa e ecolóxica".Otro de los apartados de la

moción pretende obtener de la Diputación el compromiso de instar a la Xunta a que tramite una nueva ley de horarios comerciales, con el fin de regular la apertura de los establecimientos del sector. A juicio del BNG la actual norma es "lesiva para os intereses do pequeno e mediano comercio ao non permitir, de facto, poder conciliar a vida laboral e familiar, ao ter que competir coas grandes superficies".

La formación nacionalista culpa al PP "da imposición" de un modelo de consumo "ao servizo das grandes áreas de capital foráneo, que nos empobrece, atenta contra a nosa saúde e mesmo xera hábitos de vida e de ocio deshumanizados".

En ese sentido lamenta que el PP de Galicia hubiese rechazado una petición del BNG para destinar una partida económica "para a coñecida como zona do rianxo, o espazo circundante da praza de abastos número un de Ourense". 

También cuestiona que el gobierno popular del Concello de Ourense, a quien en el texto de la moción se responsabiliza de la "nula aposta polo comercio local, ecolóxico e de proximidade". Por contra, el BNG apuesta "por prestixiar" los productos primarios de Galicia "e por facilitar a súa comercialización". 

Te puede interesar