Ourense

El BNG reclama la “corrección" de las obras de Marcelo Macías

Ourense

El BNG reclama la “corrección" de las obras de Marcelo Macías

Los informes que citan desde el BNG indican que "na inspección non se constatou a presenza de persoal da empresa encargada da execución da obra ou do control ou vixilancia da mesma"

El BNG ha llevado al Parlamento gallego las "graves deficiencias" de las obras de reforma en la rúa Marcelo Macías. El diputado Iago Tabarés registró varias iniciativas relativas a estos trabajos.

Los nacionalistas preguntarán a la Xunta –titular de la vía– los motivos por los cuales "non subsana as graves eivas detectadas e comunicadas polos técnicos municipais", además del porqué "non se convoca o grupo de traballo previsto no protocolo de execución das obras".

El grupo parlamentario del BNG se remonta a 2008 para recordar que "as deficiencias comprometen seriamente a reforma de cara ao futuro, tal e como xa aconteceu coa levada a cabo nesta mesma rúa".

Los informes que citan desde el BNG indican que "na inspección non se constatou a presenza de persoal da empresa encargada da execución da obra ou do control ou vixilancia da mesma". Respecto a los fallos en la obra, detectan "deficiencias na execución dos bordos, no recheo das gabias, nas concesión coas redes de saneamento e abastecemento, así como o emprego de materiais distonto ao previsto no proxecto". El BNG señala que semanas después, los técnicos expusieron de nuevo los fallos y la existencia de daños en el alumbro público, "consecuencia do singular sistema empregado para a ordenación do tránsito".

El BNG concluye que las obras "non se están a executar conforme ao proxecto aprobado no seu día". Sobre el reto de humanización de las obras, señalan que "implicará graves limitacións no tránsito peonil de persoas limitadas". 

Te puede interesar