El BNG reclamará un Plan Director de infraestructuras para coordinar actuaciones

photo_camera Rhut Reaza y Luis Seara.
La formación nacionalista censura que existan calles que se levante continuamente para acometer obras

El Grupo Municipal del BNG en el Concello de Ourense denunció públicamente algo que "por desgraza nin é novo nin sucede soamente nunha zona concreta da cidade" y así lo expusieron en rueda de prensa esta misma mañana el concejal Luis Seara y la concejal Rhut Reza. Hablan los nacionalistas del hecho de que se estén a levantando continuamente las calles para acometer obras relacionadas con servicios básicos como puede ser el cableado eléctrico, la instalación de fibra o el arreglo de la red de saneamiento."Hai rúas que en apenas un ano se abriron ata tres veces".

Las consecuencias de estas obras son varias, afirman, desde la generación de ruidos y problemas de movilidad hasta graves perjuicios económicos a los comercios de la zona. Según Seara "falamos as veces de obras que se prolongan no tempo máis do estrictamente necesario".

Para el BNG no es entendible que no exista un cronograma de intervención donde se determinen las obras a acometer en cada calle y evitar de este modo que tengan que ser continuamente levantadas,"o que orixina desperfectos tanto no pavimento como no enlousado se falamos da zona histórica", apuntan.

Por este motivo, desde el BNG en el Concello de Ourense llevarán al pleno del mes de marzo una moción para instar al gobierno local a redactar un Plan Director de Infraestructuras que permita "ter non soamente un historial e situación das infraestruturas básicas dos distintos barrios da cidade, senón que posibilitaría proxectar e levar a bo termo as diferentes actuacións dun xeito coordinado, sen que se solapen entre as diferentes concellerías ou organismos públicos alleos aos municipais que interveñan".

Te puede interesar