Ourense

El PSOE creará un grupo sobre el reto demográfico

Ourense

POLÍTICA LOCAL

El PSOE creará un grupo sobre el reto demográfico

Caballero ve "nefasta" la gestión del PP y reclama un "proxecto de cidade"

El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Gonzalo Caballero, anunció la creación de un grupo de trabajo en Ourense sobre el problema demográfico, en colaboración con el grupo socialista en el Parlamento europeo, para "poñer na axenda aquilo no que fracasa estrepitosamente o PP, darlle pulo á xente nova".

Caballero hizo pública la iniciativa ayer en una visita a O Vinteún, acompañado por los líderes local y provincial, José Ramón Fernández Morgade  y Rafa Villarino, respectivamente, y otros cargos del partido. 

El líder gallego del PSOE visitó los terrenos donde está previsto construir el centro de salud de O Vinteún, y reclamó la puesta en marcha de las obras tras destacar que "non houbo ningún avance". Enmarcó esta crítica en una serie de ataques al gobierno local, que gestiona el PP: "A xestión que fai o alcalde é insuficiente, incapaz e nefasta. Deixa un Ourense que foi a peor e en cuestións estratéxicas, segue sen ter o avance da intermodal e a entrada do AVE á cidade". De hecho, señaló que el Gobierno "non está cumprindo os prazos do AVE", que situó en "2025".

 Ante esta situación, animó a los socialistas ourensanos a "artellar un proxecto de cidade"  para recuperar la alcaldía y "atender os barrios". Además, lamentó la "incapacidade e falta de compromiso" del PP en el Concello, recordando que "non foron capaces de aprobar os orzamentos". Caballero puso como ejemplo el plan de obras, y destacó que el gobierno local "só puxo en marcha o 5% do plan de obras", ante lo que fue rotundo: "Cando un alcalde só pode cumprir co 5% dos seus compromisos é un alcalde que fracasa". 

Por último, Caballero mostró el "total apoio e sintonía" ante la propuesta del PSOE provincial de crear una Unidad Militar de Emergencias (UME). 


Respuesta del alcalde


El alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, respondió a las críticas socialistas por el Centro de Salud de O Vinteún, y señaló que "a falta dun PXOM non o fai doado", y matizó que "estanse a traballar alternativas".