Ourense

CxG duda que la Xunta vaya a arreglar la carretera OU-540

Ourense

CxG duda que la Xunta vaya a arreglar la carretera OU-540

El anuncio realizado por el conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández, sobre el 'compromiso' de la Xunta con las obras de acondicionamiento de la carretera OU-540 entre Verea y la frontera portuguesa no convencen a Compromiso por Galicia (CxG). El coordinador territorial en Ourense, Xosé Manuel Pérez Bouza, dijo ayer que sus declaraciones 'non son creíbles' y que el compromiso del conselleiro es 'unha simple cuestión de fé, na que nós xa non cremos'.
Pérez Bouza echa en falta que no se hayan concretado ni plazos de ejecución ni partidas presupuestarias y, por tal motivo, señala que 'se nos próximos días non hai un compromiso máis firme e concreto' seguirán adelante con la organización de la caravana reivindicativa de vehículos.

En esta línea, desde Compromiso por Galicia piden a los alcaldes de la Baixa Limia 'que se manteñan firmes' en su reivindicación de que las obras entre Verea y la frontera lusa tienen que continuar de inmediato y ejecutarse, como moito, en lo que queda de legislatura autonómica. 'Todo o demais son cortinas de fume para desviar a atención e desactivar aos veciños e as asociacións en defensa da Baixa Limia, nas súas xustas reivindicacións', apunta Pérez Bouza, que lamenta que 'xa son moitos os incumplimentos coa provincia de Ourense' por parte de la Xunta.