Universidad

Derecho ofrece una conferencia sobre mediación de conflictos

La catedrática de la Universidad de Sevilla Mercedes Llorente explicó las ventajas de esta estrategia jurídica

La Facultad de Derecho organizó un taller de mediación familiar a través del Campus Remoto de la UVigo. Mercedes Llorente, profesora titular de Derecho Procesual de la Universidad de Sevilla, impartió la formación.

Inés Iglesias Canle, catedrática de Derecho Procesual de la UVigo, presentó a la ponente y recordó que la conferencia cuenta con financimiento del Consello Social de la UVigo. “A iniciativa xurdiu co obxectivo de ofrecer ao alumnado unha formación de carácter práctico complementaria aos coñecementos tratados nas materias do Grao en Dereito en relación á mediación familiar”. Sobre esta temática, Canle subraya “a  importancia nun momento no que á tradicional lentitude da administración de xustiza se lle suman as consecuencias derivadas da pandemia”. 

Mercedes Llorente señaló que la mediación “mana dunha directiva da Unión Europea do ano 2008 que obriga aos estados a incorporala nos seus ordenamentos xurídicos”. En este sentido, apuntó que España “non ten unha lexislación nacional de mediación familiar. O que si existe, son leis autonómicas de mediación”. 

La experta subrayó en su intervención que la mediación “xorde como unha alternativa nun contexto de retraso xurisdicional que cada vez se agrava máis”. En este sentido, “a mediación familiar ten amosado ser verdadeiramente efectiva”. Mercedes Llorense puntualizó que “este tipo de mediación non se ten que identificar exclusivamente con asuntos de separación e divorcio, senón que tamén se pode estender a outro tipo de conflitos familiares, como poden ser conflitos de avós con netos, pais con fillos…”. Como ventaja de la mediación, la ponente apuntó a “mellorar a relación entre as partes implicadas no conflito “.

Te puede interesar