Ourense

La Diputación recuerda que el Centro de FP se llamará Eduardo Barreiros

Ourense

Política

La Diputación recuerda que el Centro de FP se llamará Eduardo Barreiros

Xunta de Goberno de la Diputación provincial, ayer.
photo_cameraXunta de Goberno de la Diputación provincial, ayer.
La Xunta de Goberno reitera a la Xunta el "apellido" del empresario

El pasado 1 de marzo, Diputación de Ourense y Xunta de Galicia firmaron el convenio que hará realidad el proyecto del Centro Galego de Innovación Profesional Eduardo Barreiros en Ourense. Ayer se cumplieron cien años del nacimiento del emprendedor ourensano y la Xunta de Goberno del ente provincial aprobó recordar al gobierno autonómico que esta iniciativa lleva el nombre de Eduardo Barreiros, "tal e como anunciara o presidente da Deputación na sinatura do convenio". 

"O seu carácter pioneiro e a súa andaina empresarial e persoal deixou unha importante pegada no ámbito nacional e internacional, por elo, o grupo de goberno da Deputación reiterou que o Centro leve o seu nome en homenaxe a súa traxectoria", dicen desde la Diputación. En la presentación del primer congreso internacional del Observatorio del Rural, también se recordó la figura de Barreiros. Baltar subrayó su "gran exemplo como emprendedor rural, un dos empresarios máis importantes de España con proxección internacional".


Otras resoluciones


La Xunta de Goberno también aprobó, en materia de Bienestar, la resolución del concurso de ayudas de EmprendOU, un proyecto diseñado para afrontar el reto demográfico.

En materia de cooperación con entidades, se aprobaron un total de 293.844 euros para colaborar con proyectos deportivos, empresariales, culturales y de infraestructuras en la provincia.