El BNG denuncia nuevos recortes del servicio del tren Avant en Ourense

La formación nacionalista lamenta la reducción de frecuencias y los cambios de horario

El BNG, a través de la diputada por Ourense Noa Presas, denuncia nuevos recortes en el Avant que realiza el recorrido Ourense-Santiago-A Coruña, lo que considera una nueva vuelta de tuerca en la discriminación de la ciudadanía de la ciudad de As Burgas a la hora de poder desplazarse por tren. "Esiximos unha rectificación inmediata e consideramos indecente que onte mesmo o Parlamento veña de reclamar a restitución de todos os servizos suprimidos durante a pandemia e hoxe a realidade vai na dirección contraria", alegó la diputada.

“Se no mes de setembro denunciabamos a supresión do avant que saía ás 6:45 de Ourense con parada en Santiago de Compostela e A Coruña e que facilitaba que centros de estudantes e traballadores e traballadoras acudiran ao seu posto de traballo, no momento de asinar esta iniciativa vimos de coñecer novas mudanzas que son absolutamente intolerábeis e que afectan a ambos os dous sentidos da circulación”, destaca Presas en la iniciativa inscrita ya en el Parlamento para tratar este asunto.

Por ejemplo, desde la formación nacionalista indican como en la última semana de octubre ya se suprime el tren Avant que salía a las 11:40 desde a A Coruña con parada en Santiago de Compostela y salida a las 12:10 rumbo a Ourense. Asimismo, se suprime el tren que salía a las 15:30 los viernes de Santiago y que ayudaba a cubrir la  sobredemanda que ese día de la semana ocasionaba el aumento de estudiantes.

Por otra parte, según apunta el BNG, se cambian horarios. Por ejemplo, el tren que salía a las 12:10 de Ourense se adelanta a las 11:45, reduciendo el espacio entre el primer tren del día y los trenes de la tarde. También se adelanta el tren de las 18:00 a las 17:05, dejando sin servicio hasta las 20:00 horas.

"Nesta cuestión chove sobre mollado e obsérvase como o único criterio seguido polo goberno central, RENFE e ADIF é o da conexión de Galiza con Madrid para dar servizo aos trens e horarios de saída, pero nunca á conexión interna. Isto é inadmisible cando ademais esta é unha liña estratéxica para conectar un amplo abano de comarcas de Ourense e do sur de Lugo co eixo atlántico, cando os informes de REFE indican aumento de pasaxeiros e cando ten o recoñecemento de obriga de servizo público”, explica Presas.

Te puede interesar