Esquerda Unida: “As mulleres non somos cidadás para o Concello"

Continúan las críticas de partidos políticos a la invisibilización del Concello de Ourense del 25N, Día conmemorativo contra la violencia de género. El minigobierno de Jácome no prepara actos para este día, excusándose en la "responsabilidade institucional" para no organizar ninguna actividad simbólica o buscar la fórmula para que esta jornada que recuerda la lacra machista no quede en el olvido. Después de que Podemos Ourense manifestase su rechazo a la falta de acción del gobierno local, se suma ahora Esqueda Unida. El grupo ve "inaceptable" que el Concello de Ourense "queira invisibilizar" este día. 

Esquerda Unida recuerda que durante el confinamiento, "moitas mulleres tiveron que estar pechadas cos seus maltratadores, o que motivou un aumento significativo das detencións por violencia machista".

El área de la mujer de Esqueda Unida reitera la "repulsa" a la decisión de Jácome de invisibilizar el 25N, "dada a situación de violencia machista que estamos denunciando e máis aínda cando no mesmo mes se permiten outros actos e espectáculos na rúa". Desde Esquerda Unida señalan que "para esta corporación, as mulleres non somos consideradas cidadás". 

Te puede interesar