Feijóo y Baltar garantizan una “colaboración integral firme"

O Carballiño. 03/07/2020. Mitin del PP en la plaza de A Veracruz con Marisol díaz, Manuel Baltar y Alberto Núñez Feijoo.
Foto: Xesús Fariñas.
El candidato del PP y el presidente provincial apelaron al voto "para poder avanzar catro anos xuntos"

Cuatro mítines en una tarde. Así fue la jornada del candidato del PP a presidir la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo. El presidente los últimos 11 años llevó su campaña a Carballiño, San Cibrao, Xinzo de Limia y Verín, donde estuvo acompañado por el presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, y por la número uno en la lista provincial, Marisol Díaz.

Feijóo pidió que los gallegos se unan en las urnas el próximo 12 de julio "para avanzar xuntos durante os próximos catro años" y resaltó que, si hay que esperar a que el Gobierno se una después de los comicios (en alusión a una coalición), Galicia "no soportará esa fragmentación". "Veño pedirvos o voto co aval do feito, para poder abordar todo o que aínda queda por facer; para unha Galicia na que se pode confiar, estable, que non perda a perspectiva e que estea ao que hai que estar. E pido o voto para que Galicia vaia unida cara adiante e non se fragmente", dijo.

El líder de los populares gallegos centró su mensaje en dos ejes: educación y sanidad. "Propoñemos que a nosa sanidade pública, a que mellor funcionou esta pandemia, complete a renovación dos hospitais e a tecnolóxica así como os novos servizos que puxeron en marcha", destacó en materia sanitaria. En el apartado educativo, Feijóo hizo hincapié en el objetivo de conseguir "unha Educación Pública que siga obtendo os mellores resultados da súa historia; un Goberno autonómico que continúe apoiando ás familia, aprobando novas medidas de respaldo ás nais e pais; multiplicando os servizos aos maiores; e unha Galicia que, tras recuperar o saldo migratorio positivo, dea máis oportunidades para os mozos".


Interés general


Al lado de Feijóo estuvo el presidente del Partido Popular de Ourense, Manuel Baltar, que afirmó que el próximo día 12 de julio "Galicia e Ourense van apostar pola colaboración institucional e non pola submisión a Madrid, a tomar as nosas decisións e non agardar a que nos digan que hai que facer".

Baltar llamó la atención sobre el espíritu de colaboración y cooperación del que hace gala el PP allí donde gobierna. "Poden dicilo os alcaldes que acoden á Deputación, e podemos dicilo desde o goberno provincial cando formulamos propostas que teñen como obxectivo único o interese xeral de Ourense"

El líder de los populares ourensanos contrastó la situación de su partido con el momento que vive el PSOE ourensano. "Colaboración. E non esa inquina coa que actúan outros representantes políticos afogados no odio e que só entenden a cooperación entre administracións do seu propio color político, pero postas ao seu servizo como fixo Villarino coa Subdelegación do Goberno instigando a revisión de legalidade das axudas a autónomos e pemes da Deputación”.


Catastrofistas 


También intervino la cabeza de lista por Ourense de cara a los comicios del 12-J, Marisol Díaz. Lo hizo para pedir el voto para un gobierno de Feijóo como única opción "para evitar que a crise económica e social que xerou a pandemia se convirta tamén nunha crise política, se quedamos nas mans dunha morea de partidos que non dubidarían en repartirse Galicia e Ourense".

Díaz advirtió que el programa del resto de partidos tiene un único punto: "botar ao PP e a Feijóo da Xunta, e para iso utilizan todo tipo de argumentos catastrofistas".

No fue la única presencia popular en la provincia, ya que el conselleiro José López realizó una visita a Valdeorras para conocer la situación del sector primario en la comarca.

Te puede interesar