El PSOE, sobre Jácome: “É unha política de república bananera"

Caballero exige a Feijóo que el PP le retire el apoyo y el grupo municipal planteará reprobar al alcalde

El PSOE mueve ficha tras el polémico pleno del pasado viernes que terminó con BNG y Ciudadanos plantando la sesión y dos concejales (uno nacionalista y otra del PSOE) expulsadas por el alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome. Arropado por el secretario xeral del PSdeG, Gonzalo Caballero, el grupo municipal anunció ayer que presentará en el próximo pleno una moción para reprobar al regidor.

"É unha vergoña que non pode ser admisible por hixiene democrática, é un alcalde que non está á altura e que xa sobrepasa fronteiras", criticó Caballero, equiparando la política de Jácome "á dunha república bananera".

Por esto, el líder de los socialistas gallegos entiende que es el PP, y en concreto Alberto Núñez Feijóo, quien debe mover ficha para que el alcalde ourensano cambie su modo de dirigir los plenos, recordando que la investidura de Jácome se produjo en virtud del acuerdo alcanzado entre PP y DO para cogobernar en Concello y Diputación.

"Os responsables de que estea tamén teñen que rectificar. Feijóo, despois de dicir que Jácome sería letal para Ourense, ten que dar a cara ou esixir ós seus conselleiros que lle quiten o apoio para rematar con unha vergoña sen comparación en España, dun machismo recalcitrante e soez", añadió el secretario xeral del PSdeG, apelando incluso al líder del PP a nivel estatal, Pablo Casado, si Feijóo no adopta medidas: "Isto é algo que non se pode consentir"

En este sentido, Caballero animó a los concejales del grupo socialista en el Concello a "non dar un paso atrás fronte ós ataques e desacalificacións", algo en lo que parecen haberle hecho caso, ya que están en marcha una moción para la próxima sesión para pedir la reprobación de Jácome.

"Estamos falando dunha persoa letal para esta cidade e que está degradando Ourense", señaló el portavoz local, Rafael Rodríguez Villarino, culpando también a los concejales del PP y pidiéndoles que se sume a la propuesta: "Como é posible que os representantes populares non digan nada ante esta situación? Mentres Jácome fai isto, denigra a toda a cidadanía".

Villarino censuró también actitudes de Jácome como la trifulca en la que se vio implicado con la portavoz de la plataforma Procapd Elena Domínguez. "É un claro abuso de poder dunha persoa inestable", añadió el líder del PSOE ourensano. 

Te puede interesar