Ourense

El huerto del CHUO, terapia para pacientes de Psiquiatría

Ourense

El huerto del CHUO, terapia para pacientes de Psiquiatría

Entrada del CHUO.
photo_cameraEntrada del CHUO.
El responsable del hospital de día cita el "previsible repunte" de la agudización de trastornos mentales

Los pacientes del Hospital de Día del servicio de Psiquiatría del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) iniciaron una actividad grupal al aire libre en el huerto terapéutico situado en el nuevo edificio de hospitalización. El objetivo de la terapia es el "fomento da autoestima e cohesión grupal" mediante "exercicio físico e socialización", indican desde el CHUO, que subrayan el "entorno seguro" al ser un proyecto al aire libre.

El psiquiatra Alexandre García Caballero, responsable del Hospital de Día, destaca: "A xardinería pode mellorar o benestar dás persoas, ao ser unha actividade lúdica e permitir a socialización, facilitando ampliar a rede social, obter experiencias emocionais positivas e reducir as tensións, o que pode ser de axuda no tratamento complementario das enfermidades mentais".

Según García Caballero, los pacientes con esquizofrenia y otros trastornos mentales graves (TMG) presentan "un aumento de vulnerabilidade á hora de adoptar estilos de vida perxudiciais para a saúde, pola alta incidencia de sedentarismo, tabaquismo e mantemento de malos hábitos dietéticos". De ahí la importancia de estas actividades en el huerto terapéutico.

El psiquiatra señala el "previsible reponte de agudizacións de enfermidades mentais crónicas e novos casos de patoloxías psiquiátricas", por lo que ve "imprescindible e clave" la reanudación de actividades grupales como esta. García Caballero valora "positivamente" los primeros días en el huerto terapéutico del CHUO. "Estase a conseguir que os pacientes asocien as visitas ao hospital cun momento de lecer, acompañado de recordos positivos, e experiencias grupais enriquecedoras", subraya el responsable del Hospital de Día del CHUO.