Ourense

El Inorde ofrece en Xantar productos 100% ourensanos

Ourense

El Inorde ofrece en Xantar productos 100% ourensanos

Coren, Cuevas y Reboreda Morgadío colaboran en su restaurante "inclusivo" para todos los públicos

El Inorde se presentará en Xantar con su restaurante, que ofrecerá un menú “inclusivo” para todos los públicos. Coren, Cuevas y Reboreda Morgadío colaboran con esta cocina tradicional basada en “produtos quilómetro 0”, como explicó Rosendo Fernández, presidente del Inorde: "O obxectivo é promocionar os productos única e exclusivamente de Ourense, cultivados, transformados e comercializados na provincia", explicó. 

El precio del menú es de 15 euros, 12 para grupos de diez personas, uno infantil a seis euros y otro para celíacos. "Non se pode ofrecer máis calidade a un prezo así", apuntó Fernández. Emma González, directora adjunta de Expourense, puso de manifiesto el trabajo del Inorde en Xantar: "É moito máis que un restaurante, é un menú inclusivo adaptado para todo tipo de público que representa a esencia de Ourense", afirmó.

La gerente del Cuevas, Maite González, destacó la oportunidad que se ofrece para"potenciar" la castaña, que también estará presente a través de la IXP Castaña de Galicia. Benjamín Vázquez, de Coren, valoró la gama selecta que pondrá sobre la mesa en Xantar: "Recuperamos tradicións para os nosos productos". Laura Méndez, de Reboreda Morgadío, señaló que la ocasión les permite "estar presentes nesta feira recoñecida a nivel internacional".