POLÍTICA

Jesús Vázquez ve clave "saber ler o que nos pide a cidadanía"

el alcalde de la ciudad achaca a la "división" del centroderecha el resultado y piensa ya en las locales

El alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, animó a "saber ler" los resultados en las urnas de este domingo, que ha achacado a la "división do voto de centrodereita", para así "traballar duramente para conquistar ó electorado" de cara a los comicios municipales del próximo 26 de mayo.

"Dende logo, non se corresponde á representatividade por parte do bloque de centrodereita con respecto ó que son os bloques de centroesquerda e incluso nacionalistas", consideró.

En este sentido, reconoció que "a cidadanía falou" y que el reparto de escaños viene marcado por la Ley de D'Hont, en un contexto de "altísima participación" y de "división" del voto de centroderecha. "É o que nos toca e é o que hai".

Por ello, y de cara a las elecciones municipales, aseguró que su equipo trabajará "duramente para conquistar ó electorado ourensano, porque iso é a base de toda a democracia e o que teremos que facer agora é saber ler o que nos di a cidadanía en cada unha das convocatorias electorales", añadió el regidor, que mostró su confianza en un cambio de dinámica tras el retroceso del PP en la última cita con las urnas.


Futuro


"Estou seguro de que se a cidadanía de Ourense nos dá o seu apoio imos ser quen de ter unha cidade cun futuro amplio e moitísimas oportunidades", declaró.

Vázquez aseguró, no obstante, que están "moi ilusionados", puesto que cuentan "cun equipo e un traballo moi ben feito ó longo destes catro anos", apostando por trasladar "unha mensaxe en positivo" a los vecinos de Ourense, "porque a mensaxe que nos caracterizou nestes anos é esa, un emblema de saber estar e de presencia na rúa, polo que intaremos trasladado", finalizó. 

Te puede interesar