Manuel Baltar ficha a Cachín para asaltar la Alcaldía de Castro Caldelas

Manuel Baltar y César Enríquez "Cachín", tras su reunión en la sede del PP.
photo_camera Manuel Baltar y César Enríquez "Cachín", tras su reunión en la sede del PP.

El propietario de la bodega apuesta por el turismo, con el AVE como eje

César Enríquez "Cachín", reconocido empresario vinculado al sector vitivinícola que da ahora el salto a la política, ha sido la persona elegida en Castro Caldelas para liderar la candidatura de los populares en las próximas municipales. El ya candidato calificó el reto de apasionante y señaló que "todos facemos falta para construir o futuro". Para el presidente provincial del PP, Manuel Baltar, el candidato representa "un proxecto apegado á terra e onde non se mira á xente polo que pensa, senón polo que pode aportar".

César Enríquez incide de forma especial en los objetivos vinculados al turismo. La clave está, afirma, en la llegada de la alta velocidad. "Se Ourense vai ser a porta de entrada do AVE en Galicia, Castro Caldelas terá que ser visita obrigada para os turistas no conxunto da Ribeira Sacra". Precisamente por esto, avanza que "temos que estar preparados para ofrecer servizos de calidade cos que atender aos visitantes". Turismo, patrimonio, naturaleza, vino y termalismo dan forma a un proyecto que para el presidente provincial, Manuel Baltar, "está perfectamente representado nunha das persoas máis populares, pero tamén máis queridas desta provincia, cunha historia de implicaciónno seu territorio e que sobou elixir un proxecto dinamizador e creador de emprego que traspasou fronteiras nacionais e internacionais".

Manuel Baltar apuntó que Castro Caldelas reúne todos los requisitos para ser una de las villas más importantes de Ourense, "pero necesita do impulso que lle pode dar o candidato e o equipo de traballo que lle acompañe". Destacó a Cachín como el mejor ejemplo de una persona que decidió desarrollar su proyecto vital y profesional en un pequeño municipio.

Te puede interesar