Manuel Baltar, al frente del Foro Termal del Eixo Atlántico

El presidente provincial fue elegido por unanimidad para liderar una red integrada por 39 entidades

El presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, es el nuevo presidente del Foro Termal del Eixo Atlántico, elegido por unanimidad en una reunión telemática en la que Baltar aseguró que "é bo momento para innovar da man do termalismo", poniendo como ejemplo el termalismo deportivo. Esta red de colaboración transfronteriza entre España y Portugal está integrada por 39 entidades, que representan a provincias, concellos y cámaras municipales de ambos países.

Baltar achegará ao Foro Termal a súa experiencia como presidente da maior asociación termal mundial do ámbito público, a Asociación de Cidades Históricas Termais de Europa (EHTTA), que engloba a 51 lugares termales de 18 países. "Este nomeamento supón para Ourense un excelente posicionamento e unha magnífica oportunidade para desenvolver proxectos europeos de cooperación interterritorial", señala el presidente provincial.

Objetivos

El Foro Termal tiene el objetivo de promocionar el termalismo de la Eurorregión. "Esta rede busca o reforzo da posta en común das experiencias e coñecemento do eido termal, así como promover o desenvolvemento de novas competencias e resultados", dicen desde la organización.

Tras el nombramiento, el presidente de la Diputación de Ourense destacó la cooperación como "estratexia fundamental do termalismo en Europa". Además, desde la EHTTA "incorporaremos máis membros e seguiremos ampliando obxectivos e facendo un gran traballo termal".

Aparte del impulso al termalismo deportivo, Baltar comparte el concepto de Xoán Vázquez Mao, secretario general del Eixo Atlántico, de "turismo de autor". "A chegada aos nosos territorios termais de turistas con criterio e con esixencias que nos fagan avanzar nese 'lavel' de calidade que teñen as instalacións balnearias e que as distinguen de calquera outra oferta turística", dice Baltar, que aboga por "estar atentos a calquera vangarda neste senso". Baltar señala la intención de crear un Día Mundial del Termalismo, impulsado por la EHTTA, "porque a auga é vida, pero o termalismo é saúde e todas as iniciativas que desenvolvamos neste ámbito contribuirán a dar maior visibilidade a riqueza económica, social e turística que supón o feito termal". 

El Foro Termal organizará un Seminario de Intercambio de Experiencias centrado en el termalismo cuando la situación sanitaria mejore. 

Te puede interesar