Mata se va ofreciendo apoyo a Isabel Pérez

'É curioso...
Dimito sendo plenamente consciente de ter exercido con total lealdade a esta institución'. Con esta reflexión comenzaba Andrés García Mata la que iba a ser su última intervención en el pleno del Concello, después de tres años en los que, aseguró, 'o din todo' y antes de dejar definitivamente su cargo como concejal y, por lo tanto, como teniente de alcalde. Una intervención en la que, de nuevo, reafirmó su inocencia en relación al caso de los paneles y en la que aprovechó para reivindicar tanto la labor del gobierno municipal como del propio BNG, 'imprescindible para un goberno de esquerdas na cidade. Non o esquezamos'.

En esta línea, mostró a Isabel Pérez, candidata nacionalista a la Alcaldía, 'todo o meu apoio para que o BNG consiga os maiores respaldos nas vindeiras eleccións municipais, para continuar un goberno de esquerdas'. Por su parte, el alcalde, Francisco Rodríguez, agradeció el trabajo de García Mata y reiteró 'o valor ético do seu xesto (dimisión)', destacando también que 'en política, as persoas pasamos pero o traballo e as obras quedan. Estou convecido de que nesta cidade o seu traballo ben feito quedará na retina dos cidadáns'.

Con los aplausos de miembros del BNG que acudieron como público -entre los que se encontraban el ex teniente de alcalde, Alexandre Sánchez Vidal, y el ex director xeral de Turismo, David Cortón- , García Mata abandonó el pleno.

No obstante, en su intervención, García Mata se había referido a una cuestión que planeó sobre toda la sesión y que había ocurrido en el pasado pleno extraordinario. 'Díxenlles a vostedes que eran miserables, incompetentes e malas persoas. Non fago extensivo desto ó resto do PP porque creo que no seu partido milita tamén xente boa, competente aínda que manifestamente equivocada na opción política', aseguró Mata. Sobre estos calificativos, se había pronunciado ya el portavoz del PP, Enrique Nóvoa, al inicio del pleno, cuando solicitó que 'se retiren os insultos do último pleno, porque se non será o todo vale'. Después de que el secretario explicara que no era posible, García Mata volvió a incidir en que 'non os utilicei como insulto', sino que 'describía unha situación'. Posteriormente, ya con Mata fuera, el popular Javier Rodríguez Nóvoa lo llamó 'cobarde porque nunca me ha dado la oportunidad de defenderme, ni en este pleno ni en la calle', en alusión a lo de 'miserables'.

Te puede interesar