POLÍTICA LOCAL

Morgade recuerda a Jácome que el PSOE "non cae en ocorrencias"

El secretario local de los socialistas destaca que do "non está capacitado para políticas de progreso"

El secretario xeral de la agrupación municipal del PSOE, José Ramón Fernández Morgade, entregó ayer personalmente en el local de DO en el Concello la contestación a la carta remitida hace unos días por Gonzalo Pérez Jácome para negociar una moción de censura al gobierno del PP.

El líder de los socialistas ourensanos, en su escrito, explica al de DO los trámites seguidos desde la recepción de la misiva "porque seguimos uns procedementos transparentes e non funcionamos segundo as ocorrencias ou conveniencias dalgún representante, por moi alto que sexa o seu cargo nin puenteamos ós nosos cargos electos".

Morgade critica la "oferta pouco seria de diálogo" de Jácome, hablando de una carta "interesada e fóra de ton" solo para buscar un golpe de efecto ante la opinión pública. Recuerda, además, el socialista que "nin é o momento nin son as formas dunha moción de censura", argumentando que DO no está capacitado para "implementar políticas sociais e de progreso".

De todas maneras, el responsable de la agrupación local socialista se muestra dispuesto a "un debate sincero" para estudiar una oposición articulada, subrayando el "carácter dialogante" de su partido, hablando de que "non haxa límites nin máximos, pero tampouco apriorismos e imposicións".

Poca seriedad

Destaca también Morgade que nadie en el PSOE se tomó en serio la carta de Jácome. "Se o que pretendía coa sua carta-mitin era xerar algunha sorte de catarse que nos levase a elevar as súas propostas ás nosas bases, aí si debemos dicirlle qu e fracasou coa evidente falta de respecto que amosou, así que esperamos que no futuro poidamos evitar esas malas artes", finaliza Morgade en su respuesta al portavoz de DO. 

Te puede interesar