Ourense

“Non sei ata que punto poden blindar as plazas"

Ourense

OPOSICIONES

“Non sei ata que punto poden blindar as plazas"

El pasado mes de junio, en la provincia de Ourense se presentaron un total de 1.300 personas a las pruebas de los exámenes de Educación de la administración gallega –18.700 en toda la comunidad–. Aunque este año los opositores no han podido matricularse en las pruebas, el número de plazas ya se conoce: 2.306 para las diferentes especialidades, 28 menos que el curso pasado. 

La Consellería de Educación anunció ayer que las plazas se blindan, pero sindicatos y preparadores tienen dudas al respecto. "O que permite asegurar que se celebren as oposicións non é que se manteña o prazo de inscrición, senón o Decreto da Oferta de Emprego Público e a Lei 2/2015, que obliga a que se faga en tres anos", asegura Suso Bermello, representante de CIG-Ensino. "Manter a mesma convocatoria é difícil, porque se se fan en paralelo, que se podería, só te podes presentar a unha das dúas, polo que, no caso de que prefiras outra especialidade, perderías as taxas que xa pagaches. O mellor é que as prazas se incorporen as de 2021, imos pedir unha mesa sectorial para tratar o tema", apunta. "Din que o Goberno central anunciou xa posibles recortes pero nós pedímoslles que amose de onde saca esos datos, porque nós non temos constancia", añade. 

Iago Santás, preparador de maestros, también tiene dudas sobre el futuro: "Non se sabe cal será o escenario do 2021 no terreo da oferta de emprego pública, a ver como queda todo despois desta crise e a ver se efectivamente poden asegurar as prazas deste ano". Desde la Consellería se ha asegurado que "se activarán as inscricións en canto se levante a suspensión dos prazos administrativos". Desde la CIG-Ensino también se reclama la tardanza en la decisión, cuando desde inicios de abril ya se conocía la decisión del Gobierno central de prorrogar el estado de alarma. "Ata ese día entendimos que a situación era moi difícil, pero a partir de aí... Nese momento xa podían ter tomado unha decisión antes", asegura Suso Bermello. "Eu supoñía que as ían adiar un ano, e dende o 13 de marzo así llo contei as alumnas, pero tardaron moito", asegura Santás.

Te puede interesar
Más en Ourense