SANIDAD

El traslado al nuevo hospital del CHUO arranca en un mes

Visita al nuevo CHUO
1-8-17
photo_camera El presidente de la Xunta hablando para todos los representantes en la puerta del nuevo hospital de Ourense.

"A innovación na sanidade do futuro comeza en Ourense", señaló Feijóo en su visita a las instalaciones

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, anunció durante su visita al nuevo edificio de hospitalización del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense que la infraestructura estará operativa en dos meses. "Espero que entre finais de setembro e principios de outubro estea chea de pacientes e, en consecuencia, chea de actividade asistencial", apuntó Feijóo, que explicó que el traslado al nuevo edificio empezará en septiembre.

El gerente de la Xerencia de Xestión Integrada (EOXI) de Ourense, Verín y O Barco, Dionisio López, fue el encargado de guiar la visita en la que participaron el conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña; el presidente del Parlamento de Galicia, Miguel Santalices; el presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar; la delegada territorial de la Xunta, Marisol Díaz; el alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, y la anterior gerente de la EOXI de Ourense y actual del área de Santiago, Eloína Núñez, acompañados de personal sanitario. 

Baltar destacó la importancia de la cooperación entre las administraciones. En este caso, Diputación, Concello y Xunta colaboraron en la construcción de los accesos al nuevo hospital. "Debemos traballar para que as políticas sanitarias sexan as mellores posibles. O novo centro hospitalario converterase nun dos hospitais de vangarda en España, sendo a obra máis importante da sanidade pública en Ourense", setenció el presidente provincial.

El resultado son 52 mil cuadrados de superficie sanitaria, tras una inversión de 41 millones de euros. "Equivalen a dous hospitais comarcais. Hoxe Ourense crece", reconoció el presidente del Gobierno gallego. En cuanto a la ampliación, se ganarán 116 camas más, llegando así a las 930. "Con isto conseguimos o benestar para os usuarios e para os profesionais porque benestar significa máis salas de espera para familiares. Cada cuarto terá climatización, internet, televisión individual e mobiliario ergonómico", enumeró. Además, se aprovechará la cubierta del hospital para habilitar el primer parque biosaludable de toda la red hospitalaria de Galicia: "Aquí puxemos a primera pedra da modernización dos hospitais gallegos. Tamén da innovación no servizo galego de saúde". 

En este sentido, en el nuevo edificio se implantarán 24 proyectos piloto. "De aquí saldrán proxectos para outros hospitais do Sergas e para o resto do servicio nacional de saúde. A innovación na sanidade do futuro comeza en Ourense", concluyó Núñez Feijóo. 

La Xunta prevé licitar este año la remodelación de la antigua residencia

Además de la ampliación del nuevo edificio de hospitalización, el objetivo de la Xunta es la remodelación, en su totalidad, del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense. Feijóo instó al conselleiro de  Economía, Jesús Vázquez Almuíña, a activar en el menor plazo posible los edificios que faltan por reformar y ampliar.

"O obxectivo neste 2017 é que licitemos o proxecto construtivo da remodelación da antiga residencia co obxecto de que no 2018 poidamos licitar a obra e, a partires de ahí, reformar na súa totalidade ese edificio e así proseguir coas consultas externas e co hospital materno", anunció Feijóo. En este sentido, el presidente de la Xunta reconoció el trabajo del personal sanitario: "É un dos hospitais con mellores datos de lista de espera, tanto de cirurxía como de consultas e probas diagnósticas".

Actuaciones en Galicia

A nivel de Galicia, el presidente de la Xunta recordó la apuesta de su equipo por renovar y mejorar la sanidad pública gallega. "Construíronse dous hospitais novos. Neste outono entregaremos o bloque cirúrxico na Coruña; en Ferrol licitaremos o Plan Director nos próximos meses; no Salnés incrementamos case o dobre a superficie do hospital; estamos ampliando o Hospital da Costa; en Pontevedra presentamos o Gran Montecelo e comprometemos a ampliación do hospital de Santiago", enumeró Feijóo. 

Además, desde 2009 la Xunta construyó 33 nuevos centros de salud y reformó otros 13. "Non se tratou so de facer construcción, senón de equipar os edificios –explicó Feijóo–. Houbo que cambiar a tecnoloxía". La inversión alcanzó los 80 millones de euros. 

Te puede interesar