Se buscan ideas para darle continuidad al recorrido entre Oira y la pasarela de Outariz

El Concello de Ourense acaba de firmar un convenio con el Colexio de Arquitectos de Galicia (COAG) para la apertura de un convenio de ideas con la intención de poner en valor los márgenes del río.

El alcalde ourensano, Pérez Jácome, y la decana del Colexio de Arquitectos de Galicia (COAG) para abrir un concurso de ideas con la intención de buscar iniciativas para la puesta en valor de los márgenes del río Miño a su paso por la ciudad.

De acuerdo con el ejecutivo local "este é o primeiro movemento para transformar a cidade”. "Son 12,3 quilómetros que precisan dunha intervención que custaría uns 15 millóns de euros, asegura o rexedor, e o Concello irá da man do COAG para sacar adiante o concurso de ideas".

La iniciativa persigue lograr un plan a futuro que unifique criterios y le de continuidad a ese recorrido fluvial, desde Oira hasta la pasarela de Outariz.

La decana de COAG asegura que  “este concurso de ideas deberalle garantir unha accesibilidade cómoda á cidadanía”, ya que “actualmente non hai continuidade para a circulación dos peóns, no que se refire á arquitectura, pavimentos ou iluminación”. Del mismo modo, indica que  “terase que respectar urbanisticamente a normativa e os proxectos en marcha, tales como o PXOM, pendente de aprobación, ou o bulevar termal".

Te puede interesar