Ourense

Ourense, nueva sede de un curso de soporte vital

Ourense

Ciudad

Ourense, nueva sede de un curso de soporte vital

Alumnos y personal médico de Galicia, País Vasco, Cáceres, Salamanca y Zamora participaron en esta formación exclusiva

Ourense se convirtió ayer en una de las cinco sedes españolas donde se imparte el Curso de Soporte Vital Médico Avanzado (Advanced Medical Life Support) o AMLS, considerado líder en la formación práctica de la atención de urgencias y emergencias a nivel internacional. Esta formación está acreditada por la Asociación Nacional de Técnicos de Emergencias Médicas (NAEMT) de Estados Unidos.

Alumnos y persoal médico, de enfermería y técnicos de emergencias de Galicia, País Vasco, Cáceres, Salamanca y Zamora se desplazaron ayer a Ourense para realizar el prestigioso curso. En el Aula de Simulación Médica del Hospital Universitario de Ourense, en el sótano del edificio de la Jefatura Territorial de Sanidad, see celebraron durante la tarde prácticas de simulación.

"O curso propón unha formación moi dinámica e activa, que permite tomar decisións asistenciais urxentes nun tempo mínimo, aumentando as garantías de mantemento vital dos pacientes fora dun hospital, e permitindo a súa chegada a este para continuar sendo atendido", señalan desde el Sergas. 

La formación está impartida  por especialistas de los servicios de urgencias, anestesia y reanimación y neurocirugía del Complexo Hospitalio Universitario de Ourense.

"Os estudantes aprenden a recoñecer e manexar crises médicas comúns en pacientes. Os temas inclúen emerxencias por trastornos respiratorios, cardiovasculares, neurolóxicos, shock e emerxencias toxicolóxicas, por medio da recreación de escenarios, que lles obrigan a establecer un pensamento crítico, e os retan a aplicar os seus coñecementos nun tempo récord, fronte a situacións realistas de risco vital", explican desde el CHUO.

Puesta en valor

Esta iniciativa que coloca Ourense en una de las escasas sedes oficiales de España que imparten la formación permite que "o CHUO se consolida como sede dalgúns dos cursos mais prestixiosos do sector como o de de ATLS, de atención inicial ao enfermo politraumatizado, que se ven impartindo desde 2008. Isto é posible grazas a contar entre os seus profesionais con, na actualidade, seis especialistas acreditadas como instrutoras".