Política

Ourense, todos satisfechos

ourense
Los políticos de la provincia aseguran tener toda la maquinaria preparada para el inesperado adelanto electoral. En el PP, aplauden la "valentía política" de Feijóo, mientras la oposición celebra que el cambio pueda lllegar "canto antes".

Los políticos ourensanos aplauden, en general, la decisión del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, de adelantar las elecciones gallegas. Unos ven "valentía" donde otros ven "seguidismo", pero todos se muestran con la maquinaria ya suficientemente engrasada para afrontar estos comicios. 

El presidente de PP de Ourense, Manuel Baltar, cree que, con esta decisión, Feijóo demuestra "valentía política", para evitar la "saturación" de procesos electorales en España y minimizar los tiempos de campaña electoral. "A campaña empeza desde mañá, o máis reducida posible", subraya Baltar, quien, además, destaca que la decisión fue transmitida por el propio presidente al PP de Ourense. "Tiven a oportunidade de falar con el e dá estabilidade ao país", manifestó el presidente de los populares ourensanos. 

En la junta directiva del PP gallego,  que se celebrará hoy, Baltar asegura que escogerán "o mellor presidente de comunidade autónoma que hai en España". Además, deja claro que el PP ourensano está preparado "para ter os mellores resultados, presentar unha candidatura potente, seguir enganchando coa veciñanza e conseguir grandes retos, que van da man da estabilidade". 

Por ello, Baltar se atreve a aventurar que Galicia seguirá siendo la única comunidad con mayoría absoluta, porque es un partido "conectado como ningún outro coa veciñanza". 


EL PP podría integrar a DO


Sobre las listas para las elecciones, habló también ayer Baltar antes de conocerse la decisión de Feijóo, y no descartó la integración de miembros de Democracia  Ourensana. "Podería ser de todo, o PP de Ourense non se pecha a ningunha solución para ter a lista máis potente, todo se pode falar". Aun así, dejó claro que no habrá una coalición, y que concurrirán sí o sí con las siglas del PP. Por su parte, desde DO siguen barajando qué hacer, y no descartan ninguna opción.

Mientras, el PSOE ourensano está "plenamente preparado" para estos comicios. Su secretario provincial, Rafael Villarino, dio la "benvida" a esta convocatoria, que calificó como "espléndida", ya que "canto antes acabe o goberno de Feijóo, moito mellor para a nosa terra, tanto para a cidade como para a provincia enteira".  

En este sentido, Villarino dijo que la convocatoria no coge a los socialistas por sorpresa, porque "desde o momento que dixeron que non ía haber adianto, sabiamos que ía suceder, porque nos teñen acostumados á mentira". El líder del PSOE de Ourense confía en el cambio, porque "todo o mundo está farto de que estean estafando a provincia". 

Desde las filas del BNG, la diputada Noa Presas afea a Feijóo que "parece que a decisión de adiantar as eleccións a toman outros, nin sequera para iso ten personalidade". En todo caso, cree que su formación está preparada, porque "levamos moito tempo facendo os deberes e temos unha candidata incuestionable". Cree que los nacionalistas "poñeremos en valor o traballo de oposición feito estes anos"  para ganarse la confianza de los ourensanos.

Desde En Marea, Davide Rodríguez también relacionó el adelanto con la "incapacidade de tomar decisións propias" de Feijóo, y cree que intenta "aproveitar" la deuda del PSOE con Galicia. Sostiene que Ourense vivió "tres anos e medio tirados ao lixo, cun medio rural abandonado, o comercio desaparecendo...". Rodríguez deja claro que En Marea se presentará con su marca, pero abre las puertas a pactar con las fuerzas amigas.

Por último, Ánxeles Cuña, de Común da Esquerda, calificó como "década escura" la etapa de Feijóo y confía en que el adelanto electoral sirva para que "Ourense esperte e vote por unha transformación" , recordando la "pésima" poítica santiaria del PP o el "aldraxe" a la cultura "dos seus socios en Ourense cidade"., dijo Cuña, que ve a la provincia como la "máis maltratada e malversada" . 

Te puede interesar