Infraestructuras

Parada de Sil saca a concurso las obras de la Fábrica da Luz

Edificio de la Fábrica da Luz, de Parada de Sil.
photo_camera Edificio de la Fábrica da Luz, de Parada de Sil.
La iniciativa contará con una subvención de la Diputación de 15.000 euros y otros 15.000 de la Xunta

El Concello de Parada de Sil  saca a concurso la obra de mejora de la Fábrica da Luz "despois dun longuísimo  proceso que duróu máis  de cinco anos  e duras negociacións", según subrayan desde el Consistorio.

Este centro, que es uno de los focos de atracción turística del municipio de la Ribeira Sacra, se mantenía con placas solares y un grupo electrógeno lo que "na meirande parte dos meses facía que o servicio de albergue e restaurante non funsionase, coa conseguinte reducción  de postos  de traballo", explican desde el grupo de gobierno municipal. En la financiación de esta obra colabora la Diputación provincial con 15.000 euros y la Xunta de Galicia también con otros 15.000 euros concedidos a través del Instituto Enerxético de Galicia (Inega). 

El alcalde, Aquilino Domínguez, muestra su "contento por dar solución a un problema  moi vello e que permitirá apertura do establecemento máis meses así como a creación de máis postos de traballo".

Las empresas que opten a esta obra deberán presentar la documentación en el registro del Concello "no prazo de vinte días  dende a publicación da mesma no Perfil do Contratante e unha vez rematado o prazo de axudicación a obra deberá facerse en dous meses", apuntan desde el Concello de Parada.

Aquilino Domínguez  considera que esto será "un pulo importante a este establecemento que hoxe, xunto a pasarela do río Mao, ó seu carón, é unha icona da Ribeira Sacra".

Te puede interesar