elecciones

Manuel Baltar mira ya al 26-M: "O escenario será diferente"

El popular pone en valor el apoyo del domingo en Ourense: "Resistimos e cumprimos obxectivos"

Como es habitual en el día después de todas las convocatorias electorales, el presidente del PP ourensano, Manuel Baltar, y su número dos, Rosendo Fernández, hicieron balance de los resultados, que aunque mantienen a los populares como primera fuerza en la provincia, supusieron un importante retroceso en número de votos, algo que no desanima al líder de la formación.

"É unha victoria máis en Ourense cando a representación obtida a nivel nacional non foi en absoluto a desexada. Nós resistimos e presentamos uns resultados que reflictern os obxectivos da campaña, coa maior porcentaxe de apoio ó PP de toda España, algo que era un obxectivo. Foron sete puntos máis que a nivel Galicia e 18 respecto a España", destacó Manuel Baltar tras enseñar el habitual mapa con el reparto de concellos entre las distintas fuerzas.

"Conseguimos ser os máis votados en 70, nun houbo empate e en 21 gañou o PSOE", indicó el presidente de los populares ourensanos, que destacó el apoyo conseguido en Beariz, Avión y Quintela de Leirado, con una victoria por encima del 75% del total de los votos escrutados.

"Foi unha campaña magnificamente coordinada por Rosendo Fernández para levar a voz a todos os concellos, fago un recoñecemento a afiliados, interventores e apoderados", añadió Baltar después de felicitarse por la elevada participación, una de las más altas de la historia en la provincia en unas Elecciones Generales.

"Finalmente non repetimos os tres escanos conseguidos en xuño de 2016 no Congreso, pero compre salientar que conseguimos tres de catro senadores que estaban en xogo, o que significa no cómputo global que o PP obtivo 5 dos 8 representantes ourensáns nas Cortes Xerais", comentó Baltar, que eludió valorar los resultados a nivel estatal: "Eu falo do meu, xa o fixo Pablo Casado, a min me corresponde a provincia".


Objetivos próximos


Con todo, el presidente del PP de Ourense mira ya hacia la próxima contienda electoral, que tendrá lugar el 26 de mayo para renovar las 92 corporaciones locales y la Diputación. "O escenario será absolutamente diferente e estamos traballando xa, somos os únicos con candidaturas en todos os concellos, estamos concienciados para mellorar e seguir na Deputación", indicó el popular, que apunta las claves que, en su opinión, han provocado la pérdida de casi 25.000 votos respecto a los comicios de 2016.

"A división do voto do centrodereita foi clave. Se sumamos os de Ciudadanos e Vox estaríamos no mesmo. Viuse que era un voto tirado que non deu escanos, triunfou o divide e vencerás", dijo Baltar, que señaló también el "ascenso lineal" del PSOE en toda España, descartando que el empuje sea por los responsables provinciales de los socialistas, lo que le hace ser más optimista ante las elecciones de mayo.

"Non foi pola súa maquinaria nin por liderado, votouse en clave nacional polo voto útil, esa foi a razón, non son procesos comparables. Ninguén pensa, por exemplo, que en Allariz vaia goberñar o PSOE", añadió el presidente de los populares ourensanos. 

Te puede interesar