El PP pide al alcalde que acuda a la feria

Enrique Nóvoa señala el agua de lluvia en una mesa. (Foto: Xesus Fariñas)
'Nestas condicións, a feira de Ourense durará tres meses máis' como mucho, auguran los concejales populares que ayer, día de lluvia, se presentaron en el recinto para mostrar como las inclemencias del tiempo entran a raudales en la instalación remodelada hace sólo unos meses. Y así de contundente se mostraba ayer el concejal del PP adscrito al área de comercio y termalismo, Aurelio Gómez Villar, sobre la situación en que se encuentra, a su juicio, el campo de la feria.
Lo hacía en una convocatoria sobre el terreno -acompañado por el portavoz municipal, Enrique Nóvoa, y la edil Noelia Pérez-, para mostrar que, en días de lluvia o viento, que serán habituales en el invierno que se acerca, 'é imposible e inhumano que as persoas que veñen á feira coman aquí e tamén é inhumano para os taberneiros traballar así'.


LAS DEFICIENCIAS

Además de las deficiencias para hacer frente a las inclemencias del tiempo, Gómez Villar criticó 'as cubertas, debaixo dos eucaliptos, están xa cheas de suciedade' y explicó que 'hai cousas do proxecto que non se fixeron, como as mesas escamoteables, ou os outros usos que se falaba que ía ter este espacio'. Del mismo modo, recordó que 'estamos falando dun proxecto que custou máis de un millón de euros' y reclamó al gobierno municipal que, 'de forma urxente' ponga solución a estas deficiencias. Asimismo, los concejales populares aconsejaron al grupo de gobierno 'que sexa menos prepotente e escoite máis ós afectados e a este grupo político'.

En este sentido, Enrique Nóvoa apuntó directamente al alcalde como responsable por tener 'unha política de avestruz, xa que non pode opinar sobre estes temas, aínda que nós lle pedimos que interveña, se sabe'. El portavoz popular señaló que son muchos los ciudadanos que les piden que se tomen medidas para solucionar las deficiencias del proyecto y retó al alcalde a que 'veña mañá (por hoy) á feira e fale cos comerciantes'.

El PP municipal está tan descontento con la reforma del campo de la feria que no duda en asegurar que 'se se pretendera facer peor, sería imposible. Antes as instalacións eran moi antigas pero estaban en mellores condicións. Poderíanse ter acondicionado sen ter que facer este despilfarro', dijo Gómez Villar, en referencia al coste del proyecto, 'o máis importante do Plan E'.

Te puede interesar