SEGURIDAD

La propuesta de una UME en Ourense enfrenta a PSOE y CIG

Rafa Villarino ve "absurdo" el ataque de la CIG, que prefiere bomberos "para todo" a una unidad "só para emerxencias"

La propuesta del secretario provincial del PSOE, Rafa Villarino, para instalar una Unidad Militar de Emergencia (UME) en la provincia para hacer frente a los fuegos y crear hasta 1.000 empleos se ha encontrado con la oposición de la CIG, que ve en la idea una intención de "militarizar" la lucha antiincendios. El

PSOE invitó a la CIG a "apartarse da marxinalidade política e social" y sumarse a la  "defensa de todos os servizos públicos", tras considerar un "ataque absurdo" las críticas a su medida. "Que a CIG só defenda a algunhas forzas públicas antilumes que nós tamén defendemos, a costa de privar de recursos a unha provincia esquecida, pode ser síntoma de rancor ou inoperancia", aseguró Villarino. 

El sindicato nacionalista criticó con dureza la propuesta de colocar una base de la UME, y lo hizo en boca de trabajadores del servicio de  extinción de incendios de la Xunta, y trabajadores de extinción de incendios urbanos de Ourense, Verin y Carballiño. "Se a intención da proposta é xerar emprego e consumo na provincia débense buscar alternativas que non choquen cos servizos xa existentes e potencien as súas deficiencias", dijeron.

Los bomberos de la CIG recordaron que la UME "non é gratuíta", ya que factura "cuantiosamente" sus intervenciones y que solo puede ser activada "para estados de excepcionais condicións de emerxencia". Por eso, en su opinión, "mellor 1.000 bombeiros para todo que 1.000 militares só para desaloxar pobos despoboados cando xa é tarde". 

Los socialistas aseguran que "atacar con argumentos falaces propostas públicas e rigorosas de formacións políticas progresistas que benefician a todo Ourense conduce ao sindicalismo nacionalista a un camiño sen saída".  
Villarino recordó que la UME "nin resta recursos aos fondos da Xunta nin ataca a civís ou outros militares, cos que, de feito, se coordina". n

Te puede interesar