obras - ourense

El PSOE, alerta con la obra de la Alameda do Cruceiro

Los socialistas piden información a Patrimonio sobre la actuación, al no tener conocimiento de los permisos pertinentes

El grupo municipal del PSOE se puso en contacto con la Consellería de Cultura para remitirles toda la información sobre la rehabilitación integral del parque infantil de la Alameda do Cruceiro, alertando de que "non hai constancia da preceptiva autorización de patrimonio para a execución desta intervención por parte del gobierno local".

Los socialistas explican que en el interior del equipamiento está incluido un cruceiro, considerándose el mismo Bien de Interés Cultural, "polo que é obriga que ante calquera intervención no seu entorno de protección sexa autorizada pola dirección xeral de Patrimonio".

El grupo del PSOE explica que ya advirtieron al concejal de Urbanismo, José Cudeiro, sobre esta cuestión en varias ocasiones, alegando este, según los socialistas, que "non tiña coñecemento da autorización nin tampouco das obras, que non eran da súa competencia", También se reiteró el aviso por registro.

"Ante a gravidade da situación, presentamos unha solicitud formal pedindo que se nos subministre copia da autorización de patrimonio para a execución das obras, que segundo Cudeiro non existe. De confirmarse isto, que se emita unha orde de paralización da actuación e se exerzan as obrigas de inspección e sanción establecidas na lei", piden los socialistas.

La formación entiende que se trata "dun exemplo máis da desidia, irresponsabilidade e política de destrucción" del patrimonio histórico y cultural de Ourense, "abandeirada polo concelleiro Cudeiro e o seu consentidor, Jesús Vázquez". Recuerda el PSOE casos como el de la tala de árboles en la praza de San Marcial o las obras en la Torre de Ourense. 

Te puede interesar