El PSOE censura la “deixadez" de la Xunta con los retornados

20200305_111041_resultado
Los socialistas impulsarán una batería de iniciativas para "que vexan recoñecidos os dereitos"

El PSOE censuró ayer el comportamiento de la Xunta para atender las necesidades de los emigrantes retornados, hablando de "nulo compromiso" o de "deixadez", entre otras cuestiones, focalizando en el presidente del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijóo y contraponiendo este comportamiento con el del Ejecutivo central, que está tramitando la modificación del voto rogado a través de una iniciativa legislativa del PSOE en el Senado.

El representante en la Cámara Alta por Ourense, Juan Carlos Francisco, se comprometió a "impulsar as accións pertinentes para que os retornados vexan recoñecidos os seus dereitos tributarios", como que por ejemplo puedan deducir en España las aportaciones que hicieron en Alemania a su seguro médico. "Máis aló da propaganda electoral, a Xunta non fixo nada polos emigrantes", señaló Francisco, asegurando que el Gobierno gallega acusa "falsamente" de que en Madrid se estén eliminando ayudas.

actuaciones

Por su parte, el secretario xeral del PSOE ourensano, Rafael Rodríguez Villarino, subrayó que "a emigración é un aspecto fundamental" en Ourense "pola falta de oportunidades que hai para desenvolver un proxecto de vida", culpando a las políticas del PP. "Os mozos fuxen en busca de oportunidades ante a falta de proxectos e políticas do goberno de Feijóo, que esquece a Ourense salvo cando chegan as eleccións".

Por su parte, la diputada en el Congreso y cabeza de lista para las próximas Autonómicas, Marina Ortega, profundizó en la fuga de jóvenes. "Galicia observa como a xeración máis formada e preparada ten que marchar en busca dun futuro ante a falta de políticas activas do PP e a ausencia de oportunidades para medrar na nosa terra".

El último en intervenir fue el secretario provincial de emigración, Luis Gulín, que hizo un balance del trabajo con expertos y asesores para informar a los emigrantes retornados "porque desde a Xunta non o fixeron", culpando al exministro de Hacienda Cristóbal Montoro de "iniciar unha caza e captura de emigrantes retornados polas súas pensións alemás". Asimismo, Gulín puso el foco en la "deixadez" de la Axencia Tributaria Galega, asegurando que "pese a que no seu momento dixo que se puña a disposición dos retornados, non fixo nada, polo que dende o PSOE tivemos que realizar ese asesoramento e loitar porque viran solucionados os seus problemas con fisco". 

Te puede interesar