El PSOE considera la gestión sanitaria del PP 'desastrosa'

El Partido Socialista de Galicia, a través de la diputada María del Carmen Acuña y del diputado y secretario provincial de Sanidade Alberto Fidalgo, valoró la situación sanitaria como 'desastrosa pola xestión do Partido Popular'.
Acuña acusó al PP de ver en verano la 'oportunidade para meter a tesoira na sanidade pública'. La diputada aseguró que los centros de salud urbanos 'non dan cita un día á semana aos pacientes que teñen ó seu médico de cabeceira de vacacións, salvo que se trate dunha urxencia'. Esto según Acuña se debe a que, desde la Xunta, 'decidiron non subsituír a ninguén nos centros de saúde'.

Con respecto al cierre de camas, la diputada socialista destacó que 'non lles chegou con pechar Piñor, un hospital enteiro con 71 camas, senón que pecharon máis no resto do complexo', refiriéndose a la disminución de camas en Ginecología, Pediatría y Lactantes. Además, aseguró el cierre de una planta entera de quirófanos.

Por su parte, Fidalgo destacó el 'fracaso do catálogo de fármacos' da Xunta y explicó que '15 comunidades aforraron máis que Galicia'. De este ahorro, sólo el 30% se debe al nuevo catálogo, mientras que en palabras del secretario provincial, el '70% do aforro é consecuencia das medidas postas en marcha polo Goberno central'. El diputado censuró la falta de transparencia en las listas de espera y la privatización encubierta de la sanidad pública a través 'da construcción de centros de saúde con cargo á iniciativa privada'.

En respuesta a estas acusaciones, el Complexo Hospitalario presume de que 'é o primeiro ano que non se pecha ningunha planta, o que evita habitacións triples', y que en lo que va de semana la ocupación 'só chega ó 84%', quedando 90 camas libres. Irónicamente, Acuña aseguró que 'sen camas, sen médicos e sen quirófanos, as listas de espera mellorarán'.

Te puede interesar