El PSOE de Ourense censura el “desprezo” a los comerciantes

Estatua del Ángel Caído, en el parque de San Lázaro.
photo_camera El parque de San Lázaro.
El PSOE critica el montaje de un mercado navideño y el Concello de Ourense defiende que será abierto al sector local

La decisión del gobierno local de Ourense de instalar un mercado navideño en el Parque de San Lázaro ha indignado al grupo municipal del PSOE, al entender que la iniciativa del alcalde, Gonzalo Pérez Jácome, “fíxose de costas ós comerciantes da cidade” y que les puede perjudicar en su actividad.

“Jácome actúa de xeito unilateral, sen ter en conta os colectivos realmente implicados e afectados polas súas decisións”, lamentan los socialistas, a cuyas críticas siguió una contestación remitida desde el Concello de que este mercado, que estará en San Lázaro entre el 2 de diciembre y el 6 de enero, está abierto a los comerciantes locales si así lo desean.

Para el grupo del PSOE, que exige la convocatoria urgente de la Mesa Local de Comercio, “o lóxico sería que se publicasen unhas bases reguladoras deste mercado para que ningún comerciante, artesán ou hostaleiro que quixese promocionar ou vender os seus productos nas casetas quedase fóra desta iniciativa”. Añaden los socialistas que “estamos ante unha mostra máis do histórico desprezo do alcalde cara ás asociacións de comerciantes, impactando de xeito directo nos seus lexítimos intereses”. 

Te puede interesar