El PSOE ya se ve como “a forza maioritaria” en la provincia de Ourense

Comité provincial del PSOE ourensano, celebrado ayer.
photo_camera Comité provincial del PSOE ourensano, celebrado ayer.
El PSOE de Ourense se muestra optimista de cara a las próximas elecciones

El PSOE de la provincia de Ourense se conjuró ayer para gobernar en la Diputación y el Concello de Ourense tras reivindicarse como “forza maioritaria en Ourense” actualmente según los datos que manejan, lo que les coloca como “a única alternativa capaz de darlle o futuro que merecen a cidade e a provincia”. Así se manifestaron en el comité provincial -el máximo órgano de los socialistas ourensanos entre congresos- celebrado en A Carballeira de Santa Cruz a siete meses de las elecciones municipales, en el que trasladaron el mensaje de que “o PSOE xa está aquí e somos a forza maioritaria nesta terra, pois contamos con datos que así o indican”.

El secretario provincial de los socialistas, Rafael Villarino, aseguró que Ourense está ante “o fin dunha etapa na que a cidade e a provincia non tiveron voz”, que atribuyó a la “falta de liderado” tanto de Manuel Baltar en la Diptuación como de Gonzalo Jácome al frente del Concello de Ourense. 

Los socialistas se ven “referente da meirande parte da cidadanía” y crearán “candidaturas sólidas, fortes e gañadoras” que les permitan “impulsar a presenza en todas as corporacións locais” y así  “revalidar e mellorar os bos resultados” de los comicios anteriores.

Dentro de su balance, Villarino destacó el impulso a las candidaturas para acoger la Agencia de IA o la Agencia Espacial, “ambas auspiciadas dende o PSOE”, en contraposición, dijo, con la “deslealdade de Baltar ao posicionarse a carón da Xunta e non apostar pola candidatura ourensá”.

Te puede interesar