Renfe suprime 14 trenes en la primera quincena de agosto

Tren Avant a su paso por la estación de Ourense.
photo_camera Tren Avant a su paso por la estación de Ourense.
El sindicato CGT critica la escasez de servicios ferroviarios “en vacacións e en pleno Xacobeo”

La supresión de servicios de tren, debido a la escasez de maquinistas, en la primera quincena del mes de agosto, provocó ayer el malestar de la Confederación General del Trabajo. El sindicato asegura que Renfe suprimió “14 trens nos primeiros 15 días de agosto”, pertenecientes a las líneas que comunican Ourense con Santiago y Lugo. 

La CGT critica el  “desmantelamento do servizo público de transporte por ferrocarril no tocante as poboacións do interior e o rural”, continuando así la sucesiva eliminación de líneas y servicios. El número de maquinistas jubilados supera al de nuevas incorporaciones, provocándose un goteo constante de supresiones en las líneas ferroviarias. 

Según los sindicalistas, “este xa era un servizo de transporte degradado antes desta data, pois a día de hoxe aínda non foi reposto o  50% dos servizos ofertados previamente ao Estado de alarma e as medidas para a contención da covid”. 

Un lastre para el turismo

La CGT tiene en cuenta como agravante que las supresiones coinciden con esta época del año. “No período de vacacións por excelencia e en pleno Ano Xacobeo, no que cidades e vilas galegas se promoven e postulan como destino turístico, viaxeiros habituais e turistas son transportados por estrada entre Ourense, Carballiño e Santiago; e tamén entre Ourense, Monforte, Sarria e Lugo. Todo isto motivado pola imposibilidade da empresa pública ferroviaria de cubrir os servizos por falta de persoal”, lamentan. 

Los trenes sacrificados pertenecerían a dos líneas. Por un lado, la que sale de Ourense a las 15,30 horas con destino Santiago y comunica la ciudad con Carballiño. Por otro, el servicio que comunica las provincias de Ourense y Lugo, pasando por Monforte y Sarria. 

En consecuencia, el sindicato apela a las instituciones locales afectadas, así como a los gobiernos provinciales y autonómicos, a que “esixan un transporte público, social e de proximidade”. 

La CGT también recuerda “o baleirado de persoal nas estacións da provincia, cando só se mantén a atención ao viaxeiro e a venda de billetes presencial na cidade, e de manera precaria”, así como la falta de interventores.

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