Ourense

Respaldo mayoritario a los nuevos Estatutos de la UVigo

Ourense

Universidad

Respaldo mayoritario a los nuevos Estatutos de la UVigo

Recuento de votos de la sesión extraordinaria celebrada ayer del claustro de la Universidad de Vigo.
photo_camera Recuento de votos de la sesión extraordinaria celebrada ayer del claustro de la Universidad de Vigo.

"O resultado reflicte o acordo global da Universidade sobre esta nova Carta Magna", señaló el rector

Después de dos intentos fallidos por falta de quorum, los cuartos Estatutos de la Universidad de Vigo fueron ayer apoyados por 104 votos a favor, cinco en contra, 11 en blanco y tres abstenciones, en el transcurso de la sesión extraordinaria del claustro. El documento será ahora remitido a la Xunta para que lo someta al correspondiente control de legalidad y posteriormente pasen a aprobarse por Decreto y a publicarse en el Diario Oficial de Galicia.

"O resultado reflicte o acordo global da Universidade sobre esta nova Carta magna", subrayó el rector, Salustiano Mato, que hizo hincapié en que existen distintas sensibilidades dentro del Campus, pero referidas a temas concretos de actuación y no al modelo en sí, "e iso é o que fará que teñamos unha vida futura dinámica, contrastando ideas e miradas distintas, pero sempre baixo o mesmo modelo e baixo a mesma dirección".

Tras agradecer la asistencia de los 123 claustrales que acudieron a la sesión -la mayoría cualificada se establecía en 96-, Mato dedicó palabras de especial reconocimiento para todos los que formaron parte de la comisión de Estatutos.

"Durante dous anos levamos a cabo un intenso traballo de moito diálogo, de tentar recoller todas as sensibilidades para dotarnos duns Estatutos que sexan os principios básicos da nosa actuación, que nos dean flexibilidade e dinamismo e que nos permitan afrontar o futuro recollendo os dereitos e deberes de todos os colectivos", recalcó el rector.

"A nivel persoal este é para min un bo colofón para a lexislatura”, admitió Mato, a punto de rematar su último mandato. "Había unha obriga legal de afrontar este proceso, pero a reforma duns estatutos universitarios non é algo doado e por iso en moitas universidades optan por ilo pospondo. Era complicado conseguilo antes de rematar a lexislatura pero fomos quen de facelo", destacó el rector.n